czwartek, 4 czerwca 2015

Strach przed wirusem Mers zaczyna wywierać wpływ na przemysł rozrywkowy



Artykuł (Star News via Nate): Junggigo i Mad Clown odwołują koncert z powodu Mers

1. [+761, -16] Mają głowę na karku. Mądra decyzja.

2. [+670, -36] Pracuję w pomieszczeniu z sauną i codziennie widzę wielu idiotów. Przychodzą do nas z założonymi maskami przeciwwirusowymi, w związku z obawą przed Mers rzecz jasna, lecz po co w takim razie w ogóle przychodzą do publicznej sauny? ㅋㅋㅋㅋ Wchodzą do wanien, w których wcześniej kąpała i myła się masa innych ludzi, a myślą, że maska to wystarczająca ochrona. Beznadzieja.

3. [+352, -8] Wydaje mi się, że jeżeli nie opanują tego wirusa do lipca-sierpnia, wtedy Pentaport Rock Festivals w Ansan również zostanie odwołany... jak i pozostałe koncerty. Ciekawi mnie też los programów muzycznych... i programów rozrywkowych...

4. [+32, -0] W tę sobotę wychodzą za mąż i organizatorzy nie pozwolili mi go odwołać. A więc siedzę w domu, odbierając kilkadziesiąt telefonów dziennie od zaproszonych gości, którzy informują mnie, że nie będą mogli przyjść. Rozumiem to w zupełności, więc tylko dziękuję im za telefon i życzę wszystkim udanego weekendu.

5. [+8, -0] Mam nadzieję, że to się skończy przed nadejściem sierpnia... Mam wtedy termin porodu ㅠㅠ Matki, które teraz rodzą dzieci, nie mogą nawet zobaczyć swoich maluszków w szpitalu ㅜㅜ

-


Artykuł (OSEN via Nate): Gwiazdy publiką zdjęcia w maskach... Strach przed Mers dociera do przemysłu rozrywkowego

1. [+657, -19] Nie rozumiem, czemu ludzie nie widzą sensu w noszeniu masek... okej, może daje stuprocentowej gwarancji ale to wciąż bardzo efektywny sposób ochrony przed rozprowadzaniem własnych zarazków i wdychaniem zarazków innych. Zawsze to lepsza ochrona niż żadna.

2. [+337, -25] Podoba mi się to. Mam nadzieję, że więcej gwiazd zacznie promować noszenie masek!

3. [+42, -0] Ale niektóre z tych zdjęć nie są nawet z okresu epidemii, to zwykłe zdjęcia gwiazd w maskach, tsk

4. [+30, -3] Gwiazdy uświadamiają obywateli o konieczności ochrony bardziej niż nasz rząd...

5. [+24, -6] To zabawne, gdy ludzie zdejmują te maski, żeby sobie zajarać ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Boicie się o Mers, ale raka płuc macie w nosie? Okej, jedna choroba zabija natychmiast, podczas gdy druga niszczy cię przez lata, ale to wciąż zabawne, że takie osoby aż tak bardzo udają przejmowanie się swoim zdrowiemㅋㅋㅋ

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz