czwartek, 28 maja 2015

Jo Kwon zaprzecza informacjom o związku, "To nieporozumienie"

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (TV Report via Naver): Jo Kwon tłumaczy się z plotek o związku: "To nieprawda"

"Przeczytałem niedawno te artykuły i informacje o moim związku są nieprawdziwe. Chciałbym być w związku, ale obecnie nie jestem z nikim. W tym wywiadzie ani razu nie powiedziałem, że jestem w związku. Byłem mega zaskoczony"

Umieścił również post na Instagramie:

Jo Kwon: Lubię jjambbong.
Ktoś inny: Nie żartuj. Wiem, że lubisz jajangmyun.
Jo Kwon: Nie, powiedziałem, że lubię jjambbong.
Ktoś inny: Ale przecież nie lubisz makaronu w zupie. Więc na 100% wolisz jajangmyun.
Jo Kwon: Tłumaczę ci, że lubię jjambbong, czemu wciąż mówisz o jajangmyun?
Ktoś inny: Nieważne, co myślisz, ja mówię, że lubisz jajangmyun. Nie zaprzeczysz. To 100% prawda.

-

1. [+2,892, -55] Fajnie by było, gdyby kogoś miał

2. [+1,596, -28] A więc to nieporozumienie

3. [+1,005, -105] Okej, czaję

4. [+979, -83] W tej instagramowej rozmowie należy zamienić jjambbong na 'kobiety', a jajangmyun na 'mężczyzn'.

5. [+261, -26] Czemu ludzie tak bardzo pragną, by Jo Kwon był gejem? On sam mówi, że nim nie jest

6. [+243, -19] Jak dla mnie ta rozmowa jest metaforą to podejrzeń netizens o jego orientacji... On cały czas mówi, że woli kobiety, a ludzie wciąż wmawiają mu, że woli mężczyzn.

7. [+258, -46] Czemu masa ludzi na portalach społecznościowych twierdzi, że widzieli go w barze dla gejów w Itaewon

8. [+212, -30] Kwon-ah, twoja wypowiedź była bardzo niejasna. (Fragment wywiadu: Mam już 27 lat i bycie singlem do tego wieku jest bezsensowne. Miałem kilka niezobowiązujących znajomości, a obecnie w moim życiu jest ktoś, wobec kogo żywię szczere uczucia, lecz są one jeszcze dla mnie niezbyt poukładane, więc trudno mi powiedzieć, czy jest tu mowa i miłości") No cóż, powiedziałeś, że jest w twoim życiu ktoś, kogo darzysz uczuciem, więc to oczywiste, że ludzie odbiorą to jako przyznanie się do związku. Jeżeli nie jesteś pewien uczuć do tej osoby, po co mówiłeś o tym w wywiadzie?

9. [+172, -9] Wyobraźcie sobie jak bardzo bolą go te oskarżenia o homoseksualizm, skoro umieścił tę konwersację na Instagramie. Wyobraźcie sobie, co czuje jego matka, gdy czyta te nienawistne komentarze wobec syna, jak możecie być tak okrutni...

10. [+157, -9] Ta rozmowa o jajangmyun ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cóż, chyba faktycznie nie jest gejem, skoro w taki sposób broni swych racji

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz