sobota, 20 czerwca 2015

[MOD POST] Co z tym blogiem...

  3 komentarze    
Witam~
Jak widać, blog jest obecnie nieaktywny. Jest to związane z tym, iż obecnie bardzo trudno znaleźć mi odrobinę wolnego czasu, a gdy już mi się to uda, wolę go poświęcić na pracę dla grupy fansuberskiej.
Nie wiem, czy ten blog będzie jeszcze aktywny w kwestii artykułów, natomiast prawdopodobnie będę uzupełniać listę tłumaczeń piosenek.
Mam nadzieję, że uda mi się tu wrócić, ale niestety nic nie mogę obiecać.

Dziękuję za dotychczasowe zainteresowanie i, mam nadzieję, do zobaczenia!
~Makrosz

3 komentarze:

  1. Świetnie było dopóki nie wymyśliłaś tych tłumaczeń piosenek tutaj na stronie. Pomysł miałaś świetny na te newsy, więc jestem szczerze niezadowolony, że olewasz te lepszą część tej strony dla jakiś tam tłumaczeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie olewam strony na rzecz piosenek - nie mam po prostu na nią czasu. To nie była kwestia 'spis piosenek na rzecz bloga' - listę uzupełniam bardzo powoli, praktycznie jedna-dwie piosenki raz na tydzień, dwa. Nie mogę poświęcać na hobby tak wiele czasu, zwłaszcza, gdy cierpi na tym moja główna fanowska robota - czyli grupa tłumaczeniowa. To był powód, dla którego przestałam prowadzić bloga. Więc proszę nie wyskakiwać z tekstami o 'olewaniu' czegoś. Nie każdy ma 24 godziny na hobby.

      Usuń
  2. Dokładnie, tłumaczenia piosenek nie są nam potrzebne!! Newsy są ważniejsze1!!!!!

    OdpowiedzUsuń