poniedziałek, 8 czerwca 2015

Trainee zespołu Pink Lace atakowana przez EXO-L

  Brak komentarzy    
Tagi: , ,


Dziewczyna nazywa się Dahyun  jest z zespołu Pink Lace. To zwykła łasa na uwagę frajerka... I za chwilę wam to udowodnię. Oto komentarze, które zostawia na Instagramach chłopaków z EXO:


Sehun sunbaenim, we wrześniu mam swój debiut. Do zobaczenia na szczycie :D Moja grupa nazywa się Pink Lace!! Podaruję ci płytę, gdy tylko ją wydamy. Życzę wam dziś udanego występu.

EXO-L zauważyły również, że Dahyun taguje członków w EXO w wielu swych selfie, przez co zaczęły zasypywać jej profil nienawistnymi komentarzami.





exo_s2_h: Pink Lace? Oj nie, raczej Pink Les ……..  Zostaw naszego Senie oppa w spokoju
hj4887: Spoko, Oh Sehun oppa i ak jest dla ciebie nie do zdobycia
jenny280228: Czy utworzyłaś konto tylko po to, by śledzić chłopaków z EXO? Nie zastanawiasz się zbytnio nad swoimi czynami, hm?
yuan_from.exoplanet: Gratuluję 3 milionów antyfanów ㅋㅋ To zabawne, że Sehun zablokował ją na KakaoTalk ㅋㅋㅋ
00_1228: Rany, ile anti ㅋㅋㅋㅋ wątpię, by on w ogóle wziął od niej ten album

Podobno napisała do niego na KakaoTalk  ^^ Czy to nie wariatka??




Po tej całej sytuacji ustawiła swój profil na prywatny, po czym go usunęła. I to by był koniec tej sytuacji...
Lecz!!!! Niedawno zauważyłam komentarz, który zwrócił moją uwagę



dahyunhand: Sunbaenim, odwiedziłyśmy SPEED, by okazać im wsparcie i otrzymałyśmy od ciebie słowa otuchy. Bardzo ci dziękuję. Nie zdołałam ci podziękować twarzą w twarz, bo byłam zbyt onieśmielona. Widziałam wasz teledysk, jesteście niesamowici. Będę was wspierać w waszej obecnej promocji (jako fanka...)

ㅋㅋ Wariatka ㅋㅋㅋㅋㅋ zrobiła nowe konto i znowu lata po portalach, pisząc do seniorów; Ha... Sprawdziłam listę osób, których śledzi, są tam członkowie EXO i aktor Lee Gyu Hyuk (jakim cudem są znajomymi), ona chyba lata po wszystkich idolach i próbuje zwrócić na siebie ich uwagę.
Niedługo stanie się osobą publiczną, a mimo to zachowuje się w ten sposób i wnerwia fanów? Doprawdy... Czy ona nie zdaje sobie sprawy, co robi, zadzierając z EXO-L? Napisałam jej komentarz  pełen przekleństw i go usunęła ㅋㅋㅋㅋ lol ㅎ Co mym mamy z nią zrobić ㅜ Niech przestanie zachowywać się jak kumpela EXO.

-

1. [+ 75, – 3] .. Zadzierać z EXO... nawet mugol taki jak ja dobrze wie, że tykając EXO, skazuję się na śmierć. Co ta dziewczyna na skraju debiutu sobie myśli? Po co jej miliony antyfanów?

2. [+ 62, – 3] Dahyun z Pink Lace ? Została zmiażdżona za pierwszym razem, a mimo to wciąż sobie pogrywa. No cóż, gdy zadebiutuje, czeka ją prawdziwa destrukcja ㅋㅋㅋㅋ Na wszystko mamy dowody ㅋㅋㅋㅋㅋ On powinna znać swoje miejsce. To zwykła psychofanka

3. [+ 50, – 2] Ponoć ta dziewczyna napisała do Sehuna na KakaoTalk, a on ją zablokował

4. [+24, -1] Wyobrażam sobie te słowa otuchy, które Sehun do niej powiedział ㅋㅋ To pewnie wyglądało tak:
- Sunbaenim~ Niedługo zadebiutujemy~
- Och, okej, ciężko pracujcie
I tyle wystarczyło, by jej serce oszalało

5. [+21, -0] Szkoda mi pozostałych członkiń jej zespołu ㅋㅋㅋㅋ To oczywiste, że ona debiutuje tylko po to, by poznać EXO

6. [+19, -1] Patrzcie na to



"Chcę ich szybko poznać  #czekajcie na mój debiut"


7. [+18, -0] "Do zobaczenia na szczycie ㅋㅋㅋㅋ" Czy ona myśli, że tak łatwo wejdzie na szczyt ㅋㅋ

8. [+17, -0] Zagadała do Sehuna na KakaoTalk, to oczywiste, że jest sasaengiem

-

1. [+74, -6] Rany, jeżeli ona dalej będzie to robić, tylko zepsuje wizerunek nam, fankom

2. [+56, -2] Kto to?

3. [+46, -4] Niech usunie Instagrama... Kurwa, czy ona jest aż tak głodna hejtu?

4. [+30, -1] Ja pierdolę, to znowu ona. W zeszłym roku wypisywała do chłopaków EXO teksty w stylu "do zobaczenia na szczycie". To członkini Pink Lace, pierwszego zespołu nowej agencji, chyba J Entertainment. Ona na każdym zdjęciu ma inną twarz, a jej zachowanie to jakaś masakra. Mam screeny jest wpisów. Na starym koncie miała napisane, że debiutuje tylko po to, by poznać EXO



5. [+23, -2] Pomijając to wszystko, EXO randkują z osobami na poziomie SNSD... więc nie macie się o co martwić.

-
[ Źródło: Koreaboo, KPKF ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz