niedziela, 3 maja 2015

[MOD POST]

  3 komentarze    
Cześć!
Ostatnio brak tu nowych wpisów, ponieważ skupiłam cały swój wolny czas na pracę w grupie fansubberskiej, dlatego blog zszedł na dalszy plan. W Korei jednak cały czas wiele się dzieje, jest kilka długich artykułów, które planuję wkrótce przetłumaczyć, dlatego blog niedługo wróci do aktywności (mam nadzieję~) Niestety długie bloki tekstu są dosyć żmudne do tłumaczenia, więc jestem obecnie na drodze w poszukiwaniu zagubionej motywacji. ;_;
Jeżeli macie propozycje dotyczące artykułów / artystów, dajcie znać w komentarzach, a postaram się coś wyszukać~! ^u^
Artykuły, które na pewno niedługo się pojawią ( i które są bardzo, bardzo długie Dx ), to: Prawda o skandalu T-ara || BTS podejrzani o sajaegi (wykupywanie przez agencję płyt własnych artystów, aby podnieść ich pozycję w rankingach)

See ya! ♥

3 komentarze:

  1. O tak jeśli mogłabyś to właśnie o takich zespołach jak T-ara, BTS, Teen Top coś tłumaczyć co się u nich dzieje jak się pojawiają artykuły itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :3 O BTS dosłownie przed sekundą wrzuciłam, ten ze skandalem T-ARA jest dosyć spory, więc pewnie troszkę dłużej mi zajmie ;;; Natomiast o Teen Top jest ostatnio dosyć cicho, ale jak coś się pojawi, będę pamiętać, żeby tu wrzucić~! ^u^

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za zainteresowanie ~~ ♥

      Usuń