poniedziałek, 8 czerwca 2015

2PM wydają grupowe teasery nadchodzącego albumu

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (OSEN via Naver): 2PM wydają grupowe teasery... wygląd pełen elegancji

1. [+801, -59] Kiedyś byli grupą, która była w stanie stanąć przeciwko Big Bang... do dziś pamiętam ich występy z rozrywaniem ubrań.

2. [+530, -79] Widać, że JYP strasznie skąpi na wydatkach. A przecież to ich pierwszy album od tak długiego czasu...

3. [+451, -30] Jestem facetem po trzydziestce i jak dla mnie 2PM to ostatni idolowy zespół, który mile wspominam. Zawsze śpiewałem ich utwory podczas oglądania występów. Jak dla mnie byli lepsi od Big Bang, mieli kiedyś świetne piosenki... mam nadzieję, że wydadzą coś dobrego ㅎ

4. [+393, -39] Podoba mi się ten koncept!

5. [+328, -26] 2PM świetnie wyglądają w takim stylu, widać, że czują pełny relaks

6. [+96, -11] Od niesamowitych proporcji do świetnych występów... zdecydowanie najlepsi idole ^^ fighting!

7. [+85, -7] Wszyscy są świetnie zbudowani i przystojni. Jak dla mnie, pod względem fizyczności, są najlepszą grupą. Mają też sporo świetnych piosenek, na przykład 'Like a Movie' czy 'A Night Like Tonight', dlatego życzę im udanego comebacku~

8. [+84, -12] JYP ostatnio ciężko harował, więc mam nadzieję, że tyle samo pracy włoży w 2PM i ich comeback okaże się sukcesem, Jestem kobietą po dwudziestce, która nie może się wyrwać spod uroku Ok Taecyeona...

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz