niedziela, 17 maja 2015

EXID wyznają, że "Up & Down" miało być piosenką Jessi

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (TV Report via Nate): Szokujące wyznanie EXID w 'Sketchbook': " 'Up & Down' początkowo miał być utworem dla Jessi'"

1. [+131, -17] LE jest naprawdę świetną raperką... Podczas jej kwestii w 'Up & Down' miałam ciarki... jest naprawdę jjang

2. [+103, -10] Z obecną popularnością Jessi może i dałaby radę odnieść sukces z tym utworem, ale gdyby dostała go rok temu, to nikt by o nim nawet nie usłyszał, bo wtedy dziewczyna miała zerową rozpoznawalność ㅋㅋ ponoć ta piosenka była proponowana również Hyunie, ale jakoś nie mogę sobie jej wyobrazić tańczącej do tej choreografii...

3. [+97, -14] Ten utwór zdefiniował karierę EXID

4. [+13, -4] Nie ma co ukrywać, ta piosenka należy do Hani

5. [+11, -4] Hani zyskała wielką popularność dzięki tej piosence, ale im bardziej poznawałam zespół, tym bardziej skupiałam swoją uwagę na uroczej maknae Junghwie i Hyelin, potem poraził mnie wokal Solji. Początkowo nie zwracałam uwagi na LE, ale obecnie uważam ją za najbardziej czarującą.

6. [+10, -2] Myślę, że Jessi śpiewałaby to bardziej w stylu 'Up~ and down~' zamiast 'up! and down!'

-

Artykuł: Naver

1. [+732, -39] Wątpię, by piosenka odniosła sukces, gdyby śpiewała ją Jessi ㅋㅋㅋ

2. [+527, -30] Jak to dobrze, że jednak EXID ją wydały...

3. [+475, -51] LE brzmi na żywo praktycznie tak samo jak na płycie. Jest najlepszym elementem występów EXID.

4. [+366, -35] EXID najbardziej pasuje do 'Up & Down'

5. [+53, -7] Przecież ta piosenka i tak nie odniosłaby sukcesu gdyby nie fancam Hani

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz