środa, 18 marca 2015

[Instiz] Filozofia girlsbandów od SM Entertainment

Instiz: Filozofia kryjąca się za girlsbandami SM

,,Naszym głównym celem nie są mężczyźni w żadnym wieku. Męski fandom będzie z nami bez względu na wszystko. Naszym głównym celem są kobiety, od nastolatek po dziewczyny po dwudziestce. Żeby przykuć ich uwagę, dajemy (naszym dziewczynom) pewny siebie, współczesny wizerunek..."

Komentarze:
"Hahaha, wpadłam w ich zasadzkę."

"Trafili w sedno."

"Pewnie dlatego ich girlsbandy nie sięgają po seksowny koncept."

"Cześć, tu wasz bankomat..."

"Doskonale wiedzą o tym, że sukces grupy, czy to męskiej czy żeńskiej, polega na silnym żeńskim fandomie ㅋㅋㅋㅋ"

"Ich filozofia jest do przewidzenia... Dyrektor Min Hee Jin dobrze wie co robi."

"W tej kwestii SM również odnieśli sukcesㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

"Moim pierwszym lubianym girlsbandem był zespół od SM... Zawsze wolałam boysbandy, a mimo to wpadłam w zasadzkę SM.. ㅋ"

"Fandom może się rozrosnąć tylko dzięki fankom."

"Tak, rzadko kiedy można zobaczyć chłopaków kupujących fanowskie produkty."

"Prawdą jest, że girlsbandy powinny unikać seksownego konceptu, jeżeli chcą mieć dużo fanek. Pewne siebie, pełne współczesnych trendów lub niewinne koncepty lepiej się sprawdzają."

"Dobrze wiedzą o tym, że to fanki przynoszą prawie cały zysk."

"Ale wydaje mi się, że ci męscy fani, którzy "zawsze będą z nimi" jakoś sobie ostatnio odpuścili. SM nie przyciąga już męskich fanów żadnym zespołem po SNSD. f(x) i Red Velvet mają więcej fanek niż fanów... SM, zrób coś z tym."

"Wkurza mnie, że inne agencje tego nie rozumieją i tylko marnują swoje artystki. Męscy fani jedynie ocenią je po wyglądzie czy seksapilu, natomiast to żeńska część fandomu wydaje na piosenkarzy najwięcej pieniędzy."


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz