sobota, 21 marca 2015

Tajemniczy #kodścieżki w pełnych zagadek teaserach EXO

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (Mydaily via Naver): "Mission Possible!" EXO, przyczyna ich niezwykłej taktyki promocyjnej

(t/n: Mam nadzieję, że jakieś polskie strony o EXO wyjaśniały już wszelkie fanowskie teorie odnośnie teaserów. Jest tego masa na Tumblrze i wszelkich anglojęzycznych stronach fanowskich)

1. [+2,128, -345] Mam nadzieję, że ten album odniesie sukces ㅠㅠ

2. [+1,756, -301] Moja głowa jest na skraju eksplozji, gdy próbuję rozwikłać każdy teaser ㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+1,454, -212] Jak dla mnie te teasery są zbyt trudne do zrozumienia, dlatego jedyne co robię to szukanie teorii innych fanów na necie ㅋㅋ

4. [+268, -23] SM udowadniają, że ich 20-letnia historia jako najlepszej agencji to kompletnie inna bajka. Nie boją się eksperymentować i próbować nowych rzeczy. Na początku uważałam supermoce za głupi pomysł, ale z czasem stały się one produktem i wartością samą w sobie, dzięki czemu mogą być używane nie tylko w teaserach, ale i programach muzycznych, dramach czy grach...

5. [+262, -27] Przy ich teaserze niejeden film to śmiech na sali

6. [+266, -46] EXO są mieszanką wysokiej jakości historii i niesamowitych występów muzycznych

7. [+228, -18] Rzucali wskazówki odnośnie teaserów od pierwszego dnia trasy

8. [+220, -19] Trzeba przyznać, że w takich sprawach SM dobrze wiedzą, co robią

9. [+210, -24] Jestem pewna, że EXO-L byłby lepsze od niejednego detektywa ㅋㅋㅋ

10. [+155, -12] Strasznie podoba mi się odmienność tych teaserów. Jak dla mnie tradycyjne teasery muzyczne zawsze były nudne, więc taka forma quizu jest naprawdę interesująca.


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz