środa, 25 marca 2015

YG wypuszczają kwietniowy teaser, "Kto Następny?"



Artykuł (TV Report via Naver): Teaser od YG, 'Who's Next' z datą wydania '2015 04 XX'

1. [+218, -16] Nareszcie... W ciągu 8 lat bycia ich fanem, łącznie 3 lata spędziłem na czekaniu na ich nowy materiał... To czekanie było takie męczące. Tylko Big Bang są w stanie zatrzymać mnie w takim fandomie. Wiecie jak ciężko jest chłopakowi czekać na powrót męskiego idola?

2. [+179, -12] Weźcie już to wydajcie, to droczenie się z nami tylko bardziej nas frustruje. Mam wrażenie, jakby komar ugryzł mnie na środku pleców, gdzie nie jestem w stanie się nawet podrapać.

3. [+157, -7] Wow ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Nareszcie!!!!!! Jestem fanką Winner, ale niezależnie od tego, kogo dotyczy ten teaser, już chcę ten materiał!!! ㅠㅠㅠㅠ

4. [+147, -8] To muszą być Big Bang ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Czekaliśmy ponad 1000 dni ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. [+78, -2] Jestem męskim fanem Big Bang i... już nie mogę się doczekać kwietnia... Samo czytanie o tym wprawia mnie w ekscytację

6. [+61, -1] Jeżeli to nie Big Bang, osobiście zrzucę tę bombę na Yang Hyun Suka

7. [+53, -3] Skoro to dynamit, to musi być Big Bang, nie? Wow, comeback po trzech latach ㅋㅋㅋ W końcu programy muzyczne będą warte oglądania!!

8. [+47, -1] W końcu nowy kwietniowy materiał... Pierwszy raz z takim zapałem czekam na materiał od YG.


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz