środa, 4 marca 2015

[Instiz] Jimin (AOA) używa zdjęcia szczeniaczka Jinhwana (iKON) jako avatar na Kakao Talk?

  Brak komentarzy    
Tagi: , , ,
Instiz: Jimin z AOA udowadnia poprzez Kakao Talk, że Jinhwan z iKON jest jej chłopakiem



W dzisiejszym odcinku  'Unpretty Rap Star' pokazano rozmowę z Kakao Talk pomiędzy Jimin a jej scenarzystą. Avatar ze szczeniaczkiem corgi na czerwonej poduszce zwrócił niektórych uwagę...



Fani odkryli na Instagramie siostry Kim Jinhwana z iKON zdjęcie ze szczeniaczkiem corgi obok siedziska z czerwoną poduszką. Zdjęcie to zostało już usunięte.
Jakiś czas temu w sieci pojawiło się domniemane zdjęcie Jimin z Jinhwanem na zakupach:




-

"Hul ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ daebak ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

"Wow ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

"Z-zaraz.. Poważnie...? Niemożliwe, to nie może być prawda, chwileczkę ㅠㅠㅠㅠㅠ"

"Może użyła tego zdjęcia tylko dlatego, że ten szczeniak jest uroczy, omo..."

"Takim dowodom już nie można zaprzeczyć... Ktokolwiek to znalazł jest niezłym detektywem.."

"Mam nadzieję, że są szczęśliwi!"

"Gdyby byli tylko przyjaciółmi, jego siostra nie miałaby powodu, by usuwać to zdjęcie."

"Hul, chyba serio są parą. Mam nadzieję, że nie będą się z tym afiszować i w ciszy stworzą dobry związek, żeby fani lepiej to przyjęli."

"Zawsze to podejrzewałam, ale tak oczywisty dowód łamie mi serce, heh"

"Tym razem już nie da się niczemu zaprzeczyć... Życzę szczęścia~~"

"To w sumie żadna niespodzianka, a ja już i tak nie mam serca do złamania, więc ja zrobię swoje, a on niech robi swoje. I tak większość idoli randkuje, więc mam to gdzieś."

"Chociaż nic nie jest potwierdzone, życzę fanom wytrwania... Czas leczy rany."

"Nie obchodzi mnie to, czy mój bias randkuje, a co to ja, jego mama?"


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz