niedziela, 22 marca 2015

[Instiz] Podejrzany prostokąt na czole Yeri?

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Instiz: Podejrzany prostokąt na czole Yeri z Red Velvet

"Wow, widać go całkiem wyraźnie."

"Jak dla mnie to po prostu za dużo podkładu rozjaśniającego...? Ona ledwo co ukończyła gimnazjum, chyba nie zmuszaliby jej do operacji plastycznej w tym wieku?"

"Jak dla mnie to po prostu wina oświetlenia. Ale młode osoby mogą iść pod nóż za pozwoleniem rodziców. Mój dongsaeng tak zrobił ㅋㅋㅋ"

"Hul, ale ona jest z rocznika '99..."

"Nie wiem, czy tak jest w przypadku Yeri, ale implanty właśnie w taki sposób się odznaczają, zwłaszcza na czole... Z czasem jednak wygląda to coraz bardziej naturalnie!"

"Wow, nie wiedziałam, że implanty mają takie kształty."

"Czy SM naprawdę rzucaliby ją pod nóż i tak otwarcie to pokazywali... jak dla mnie to wina makijażu."

"Ale ten zarys jest zbyt oczywisty, by zwalać na makijaż..."

"Wygląda strasznie..."

"To zbyt oczywiste."

"Gdyby to była prawda, to myślę, że SM zakryliby to grzywką czy coś."

"W dzisiejszych czasach dzieciaki z rocznika '99 mogą mieć każdą operację jaką zechcą."


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz