środa, 25 marca 2015

Suzy obiecuje odpowiadać na pytania o Lee Min Ho podczas showcase miss A

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (Ilgan Sports via Naver): Suzy "Odpowie na pytania na temat Lee Min Ho" podczas powrotnego showcase zespołu

1. [+4,559, -408] Bycie z związku nie jest przestępstwem, dajcie jej spokój

2. [+3,727, -370] Zachowujecie się tak, jakby popełniła jakąś zbrodnię

3. [+3,257, -312] Gdyby nie zgodziła się odpowiadać na te pytania też spłynęłaby na nią fala hejtu, więc ja już sama nie wiem, czego ludzie od niej chcą ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+2,859, -403] Osobiście uważam, że tę parę da się lubić, życzę im szczęśliwego związku

5. [+1,976, -763] Wcześniej została skrytykowana za odmowę odpowiadania na rzeczone pytania w 'Happy Together', więc tym razem wyraża zgodę ㅋㅋㅋ

6. [+465, -46] Ale to mimo wszystko zespołowe wydarzenie... Mam nadzieję, że pozostałe członkinie nie będą tylko dekoracją do jej randkowej konferencji prasowej. Żal mi pozostałej trójki.

7. [+406, -36] Zapewne będzie więcej pytań dotyczących jej związku niż nowego materiału zespołu

8. [+296, -109] Podoba mi się to, że jest szczera... Mam nadzieję, że nie będzie odpowiadać na te pytania wymijająco.

9. [+168, -31] Od teraz Suzy może polegać tylko na swoim talencie ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. [+132, -19] Żal mi pozostałych członkiń... Wszystkie pytania spadną na Suzy. A pozostała trójka tak długo czekała na jakąkolwiek promocję.

11. [+136, -29] To na pewno wpłynie na ich comeback... Mogą mówić o nowej piosence setki razy, lecz wszystkie portale będą jedynie rozpisywać się na temat odpowiedzi Suzy o Lee Min Ho... Powodzenia, miss A.


--
Źródło: NB || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz