sobota, 21 lutego 2015

[Instiz] Konto Sungmina zbombardowane hejtem + właścicielka zamkniętego fanpage wybucha

Instiz: Instagram idola ogarnia istny szał



Sungmin z Super Junior niedawno założył konto na Instagramie i aby udowodnić, że to naprawdę on, wrzucił kilka zdjęć.

Jedyną osobą, którą śledzi, jest jego żona Kim Sa Eun.



Komentarze na instagramie:




"Wszyscy w Korei mają cię w dupie"

"Lee Sungmin, odejdź z zespołu, sukces"

"Sungmin jest znany z tego, że nie uczy się języków ㅠㅠ Szkoda mi zagranicznych fanów, którzy próbują się z nim komunikować ㅠㅠㅠ"

"Nyak nyak, słyszałam, że to Lovestagram, czy dobrze trafiłam?"

"Zapewne wy, zagraniczny fani, nie będziecie w stanie tego przetłumaczyć! Możecie go sobie lubić tak mocno jak chcecie, ale jedyną osobą, o którą on dba, jest jego Kim Mimi-ssi~"

"Aww, ludzie, dajcie spokój, nie bądźcie tacy wredni ㅠㅠ Nasz Sungmin oppa zrobi wszystko dla uwagi, więc poświęcając mu jej chociaż odrobinę sprawicie mu radość ㅠㅠ

"#sungminout"

"Wszyscy twoi fani to jedynie bankomaty ㅠㅠ Skoro wy, zagraniczniacy, tak go lubicie, to weźcie go do siebie ㅋㅋ"

"Ty nawet nie jesteś człowiekiem, tylko walniętym frajerem, który nastawił swoich fanów przeciwko sobie. Jak śmiesz żyć sobie szczęśliwie ze swoją żonką?"

"Wygląda na to, że arabskie ELF wciąż cię wspierają ㅋㅋ Może więc czas na wyprowadzkę! Ale dopiero po tym, jak odejdziesz z Super Junior i odbędziesz swój trening w armii!"


---------


"Arabskie Elf są niesamowite, wciąż go lubią ㅋㅋㅋㅋ"

"Wow... gorszy od Taengkyung" (t/n: Odniesienie do skandalu Taeyeon i Baekhyuna)

"Zdecydowanie gorszy od Taengkyung.."

"Sungmin dba tylko o siebie"

"I pomyśleć, że zaledwie rok temu nikt by nie pomyślał, że Sungmin wbije nam nóż w plecy? Zmarnowałam dla niego tyle czasu!"

"Sungmin jest tu wszystkiemu winny..."

"Sungmin chyba dalej nie rozumie swego błędu."


--


Instiz: Po duszeniu wszystkiego w sobie, właścicielka fanpage Sungmina w końcu eksploduje



We wcześniejszych tweetach czytamy o tym, jak po zamknięciu fanpage Sungmin wysłał do niej e-mail (ma na to dowód), gdyż chciał z nią o tym porozmawiać. Odpisała mu 9-cio stronicowy list wyjaśniający jej uczucia odnośnie tej całej sprawy, lecz Sungmin ją zignorował i nigdy nie odpisał. W końcu się wściekła i napisała o zmarnowanych latach oraz o tym, jak niepotrzebnie martwiła się o niego i jego kafejkowy biznes.

Tłumaczenie powyższych tweetów:
"Nie, żebym przyjęła zaproszenie na ślub, ale to zabawne, że żaden fan nie został zaproszony ㅎㅎ I mimo iż ślub był prywatny, ty i tak przyjąłeś sponsorowane prezenty, które nie miały klauzuli prywatności. Słyszałam też, że chciałeś mieć otwartą konferencję prasową, ale agencja błagała cię, żebyś odpuścił ㅋㅋㅋ"

"Ponoć poprosiłeś też fanów o zrobienie weselnego filmu do użytku podczas waszej piosenki ㅋ I żeby w tym filmie były sceny z waszego musicalu ㅋㅋㅋ Wow, jestem szczęśliwa, że odeszłam z tego fandomu wcześniej ㅋㅋ Bo jestem pewna, że zgłosiłbyś się z tym do nas."


----


"To naprawdę straszne uczucie, gdy ktoś, kogo wspierałam przez 9 lat coraz bardziej mnie zawodzi. Mocno się starałam, by to wszystko po prostu zaakceptować, aby nie cierpieli pozostali członkowie, dlatego życzyłam ci szczęścia w małżeństwie, ale to naprawdę ogromny zawód, że Sungmin poprosił fanów o zrobienie tego ślubnego filmu. To nie jest Sungmin, którego wspierałam."

"Nadejdzie w końcu taki dzień, w którym Sungmin zda sobie sprawę, jacy ludzie naprawdę liczą się w jego życiu."

"Ta sprawa z autografem... wciąż o tym myślę, to było naprawdę okrutne z jego strony, ujmować imię jego żony w autografach dawanych fanom, którzy wydali mnóstwo pieniędzy, by móc go zobaczyć. Ale to, że poprosił fanów o zrobienie weselnego filmu? To chyba w tym wszystkim najgorsze ㅠㅠㅠ"

"Naprawdę próbowałam z całych sił go zrozumieć, ale nie potrafię. Okazał się taką porażką... Musi się w końcu obudzić."

"Nie czuję do Sungmina już nic. Mam w nosie, co zrobi ze swym życiem, dopóki nie wpłynie to negatywnie na resztę zespołu. Dopilnuję tego, by kroczyli oni wciąż po usypanej płatkami róż ścieżce."

"Wciąż nie wierzę w to, jak on wykorzystuje swych fanów."

"Hul... poprosił fanów o zrobienie weselnego filmu..."

"Nawet nie jestem fanką, ale i tak cała się gotuję w środku. Trudno mi wyobrazić, co muszą czuć fani ㅠㅠ Bądźcie silni"

"Naprawdę... weselny film, serio?"

"Gdyby mój idol poprosił mnie o weselny film, chyba padłabym na zawał ㅋ"

"Osobiście mam ochotę wyrwać każdy fragment z tobą z mych albumów i DVD, bo czuję się żałośnie na myśl o tym, że kiedykolwiek cię lubiłam."


--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz