piątek, 20 lutego 2015

[PANN] Zdjęcia, które nie powinny ujrzeć światła dziennego

  2 komentarze    
Tagi: 
 Pann: 26 zdjęć, za które na stronach gwiazd grozi ban 

Zdjęcia te znane są jako... "straszne ujęcia", których wrzucenie na fanowskie strony danych gwiazd dla żartu grozi banem, gdyż fanów strasznie one irytują.

Song Jong Ki:


Soyeon (T-ARA):



Taeyeon (SNSD):



Suzy (Miss A):



Won Bin:



Jun Ji Hyun:




Erin (Nine Muses):



Minah (Girl's Day):



Lee Yeon Hee:



Girl's Day:



Cha Tae Hyun:



Kwon Sang Woo:



Han Hye Jin:



Sohee (Wonder Girls):



Kim Seung Woo:



Sarang:



Kim Ji Woo:



Eugene



Yoona (SNSD), Sulli (f(x)), Suzy (Miss A):



IU:



Hong Jin Ho:



Jo In Sung:



Sunmi:



Jaekyung (Rainbow) [Udzieliła błędnej odpowiedzi na pytanie z podstawowej historii Korei]:



Son Yeon Jae:



Kim Soo Hyun:




1. [+161, -0] Spojrzałem na zdjęcie Lee Yeon Hee i pomyśłałem '??? przecież ładnie wygląda" i dopiero po kilku sekundach załapałem

2. [+99, -31] Krystal ㅋㅋㅋ



3. [+87, -0] W przypadku Lee Yeon Hee chodzi o płaską klatę...

4. [+66, -0] Zastanawiałem się, co jest nie tak w zdjęciu Son Yeon Jae, po czym zobaczyłem klamki ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+65, -0] Ponoć Jimin miała spore kłopoty u szefostwa, gdy to zdjęcie latało po sieci ㅠㅠㅠㅠ Dlatego teraz je tylko w ukryciu ㅋㅋㅋㅋ


6. [+65, -1] Kim Jaekyung zapisała się na korki z historii Korei po tej całej aferze ㅋㅋㅋㅋ Przynajmniej próbowała zreflektować swoją niewiedzę...

7. [+54, -1] Won Bin i tak jest przystojny ㅠㅠ

8. [+54, -1] Nie wierzę, że ludzie naprawdę walczą przez te zdjęcia. Mam nadzieję, że ten temat nie zostanie skasowany, kogo obchodzą jakieś wojny między fanami.

9. [+53, -0] Rany, na widok ramion Han Ji Hye pękłam ze śmiechu

10. [+40, -0] Nie możemy po prostu troszkę się tu pośmiać?? Nie wierzę, że ludzie kłócą się ze sobą z powodu wrzucenia tych zdjęć

11. [+38, -0] Biedna Lee Yeon Hee

12. [+36, -2] Czy ktoś może usunąć tę naklejkę z tyłka Song Joong Ki'ego

13. [+33, -0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Te zdjęcia są zabawne, czemu fani proszą o ich usunięcie;; Ignorujmy ich

--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

2 komentarze:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. Postępowałam zgodnie z jego instrukcjami, aby odzyskać moją ukochaną, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, bo teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. Skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB Przez WhatsApp na: ( +2348104102662 ). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń