wtorek, 24 lutego 2015

Amber z f(x) opowiada o zmaganiach z wagą i barierą językową

  Brak komentarzy    
Tagi: ,

Artykuł: Amber, "Myślałam, że waga powyżej 50 kilo to coś złego, ale teraz ważę 56 kg."

Źródło: Newsen via Nate

"Ważę 56 kilo. W przeszłości, jako członkini żeńskiej grupy, myślałam, że waga powyżej 50 kilo to rzecz nie do zaakceptowania. Ale po jakimś czasie zaakceptowałam siebie taką, jaka jestem i postanowiłam nigdy się nie głodzić i uzyskać zdrową sylwetkę poprzez ćwiczenia."

1. [+535, -7] Widziałam ją na żywo i jest chudziutka;;; Ta waga to pewnie same mięśnie

2. [+453, -10] Zastanawiam się, ile ma wzrostu? Jej nogi są smukłe, a ciało wydaje się pozbawione tłuszczu. Już jest wystarczająco chuda.

3. [+375, -17] Tak naprawdę mało kto waży poniżej 50 kilo przy wzroście powyżej 160 cm. Wszystko przez celebrytki, które, by zachować twarz, wmawiają wszystkim, że ważą poniżej 50 kilo. Przez to ludzie traktują dziewczyny powyżej 50 kilo jak świnie.

4. [+26, -0] Podoba mi się jej podejście... Zaakceptowała samą siebie i nie zamierza się głodzić, tylko prowadzić zdrowe, aktywne życie.

5. [+17, -0] Musiało jej być ciężko, jako członkini żeńskiej grupy, tak otwarcie przyznać się do swej wagi ㅋㅋ

-



Źródło: Newsen via Nate

"Zawiodłam samą siebie, gdy nie mogłam poprawnie używać koreańskiego w 'Real Men'. Przeklinałam się w duchu, myśląc, "Jak mogę tego nie wiedzieć, skoro żyję w Korei już 7 lat?". Popłakałam się z frustracji."

1. [+213, -5] Bądź silna!

2. [+162, -4] Zarówno mentalnie jak i fizycznie, była najlepsza z całej ekipy...

3. [+97, -2] Z...zapomnij o tym..... (t/n: Powiedzonko Amber, którym zyskała sympatię widzów 'Real Men')

4. [+18, -1] Przede wszystkim jestem pod wrażeniem, że pamięta słowa piosenek f(x), podczas gdy one nawet dla Koreańczyków nie mają sensu ㅋㅋ Zwłaszcza w piosenkach Lachata czy Nu ABO...

5. [+16, -0] Mimo iż nie rozumiała, co się działo / co kto mówił, i tak pracowała najciężej ze wszystkich


--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz