czwartek, 19 lutego 2015

Sulli i Jinnabit - kontynuacja

  Brak komentarzy    
Tagi: ,

Część pierwsza: Dlaczego Sulli z f(x) miała do tej pory tylko jeden fansite? 
O tym, dlaczego właściciele fansite to taka poważna sprawa w fandomie koreańskim, możecie przeczytać tutaj: Jak funkcjonuje K-FANDOM

-

PannSulli musiała zrobić coś naprawdę okropnego

S = Jinnabit
I = ludzie piszący do adminki na Twitterze



I: Wybacz, że znów ci przeszkadzam! Powiedz mi, odchodzisz przez dziecinne zachowanie Sulli? Przyznam, że jej komentarze dla innych fanów na Instagramie z prywatnego konta były dla mnie szokiem...

S: ㅋㅋ Ten dzieciak zawsze zwala winę na innych. Ona nigdy nie dorośnie. Stwierdziłam, że czekając na jej wydoroślenie prędzej się zestarzeję i umrę~

--

S: W przypadku pozwu będziecie mieli przerąbane, to wszystko pójdzie do waszych szkół i miejsc pracy. Usłyszałam od policji, że w przypadku pozwu cywilnego mogę dostać nawet (t/n: w przeliczeniu) 30 000 zł. I jeżeli mnie do tego sprowokujecie, takie pozwy staną się faktem. Twierdzisz, że jesteś niepełnosprawny? Dupa, a nie niepełnosprawny ㅋㅋ Uważasz, że twoja niepełnosprawność daje ci prawo do obsmarowywania innych? Powodem, dla którego nie usuwam swego Twittera jest to, że przyda mi się jako dowód w sądzie. Wszyscy, którzy są pod ostrzałem fangirlów, powinni je po prostu pozwać. Policja wykona całą robotę~ Te fangirle i tak jedyne, co potrafią, to stukać w klawisze klawiatury ㅋㅋ W niepełnoletnie niech też nie czują się bezpiecznie, o wszystkim dowiedzą się wasi rodzice

S: Wszystko byłoby w porządku, gdyby Choi Jinri (t/n: Prawdziwe imię Sulli) siedziała cicho

--

I: Wybacz, że zawracam ci głowę, gdy jesteś zajęta... Ale to chyba jedyna okazja, żeby cię o to spytać... Jesteś właśnie w trakcie wycofywania się z fandomu, lecz nie zamierzasz mówić nic o tym, co zrobiła Sulli, tak? Dosyć ją lubię i byłam ciekawa... Ciekawa, jak dużo informacji ukrywasz, odchodząc...

S: Szczerze, to ukrywam praktycznie wszystko ㅋㅋ Zamierzałam odejść w ciszy, lecz ona zaczęła się zachowywać tak, jakby była moim ex. Teraz wszyscy śmieją się ze mnie przez jej dziecinne zachowanie

--

I: Ale czy nie uważasz, że trochę szkoda jej twarzy? ㅋㅋ Wielu fanów zawdzięcza ładnej twarzyczce...

S: ㅋㅋㅋ Uroda przemija. Jest wiele dzieci dorównujących jej urodzie. Nie uważam już jej za ładną, jej twarz mnie przeraża

--

I: Ludzie roznoszą plotki nie znając całej prawdy... Musi ci być teraz naprawdę ciężko. Mam nadzieję, że po tym wszystkim poznasz miłego idola~

S: Tak, taki mam zamiar ㅋㅋ Zamierzam poznać dobrego idola z miłym usposobieniem ㅠㅠ

--

I: Czy mogę ci podesłać plotkę, jakobyś śledziła Sulli nawet do kościoła?

S: Proszę bardzo ㅋㅋ Nie jestem wierząca, więc nawet gdy Sulli rozmawiała o wierze w Jezusa, nie słuchałam ㅋㅋ Z jakiej racji miałabym ją śledzić w kościele ㅋㅋㅋ


Komentarze internautów:

1. [+451, -12] Już nic nie rozumiem... Czy tylko ja się pogubiłem?

2. [+183, -12] Mówi to, co myśli ㅋㅋ

"Z łaski swojej obrzucaj mnie gównem dopiero po tym, jak przestaniesz używać moich zdjęć ㅋㅋ"

3. [+180, -11] Sulli poprosiła Jinnabit o konto dla Choizy, i Jinnabit się zgodziła. Wciąż lubiła Sulli -> Pozostawały w kontakcie, lecz Jinnabit powoli to męczyło -> Zdarzyło się coś, co pogorszyło ich relację. Jinnabit chciała odejść w ciszy. Sulli wiedziała o jej planach z odejściem -> fani Sulli zaczęli atakować Jinnabit -> Sulli wiedziała, że Jinnabit odeszła, lecz mimo to przeglądała jej fansite z konta Choizy. Potem nawet zostawiła komentarz na fałszywym koncie Jinnabit (właśnie to adminka sulli94 miała na myśli, mówiąc o "zachowywaniu się jak ex") -> Jinnabit zaczęła porządnie się wkurzać na Sulli i jej fanów

4. [+152, -4] Fan odwracający się od idola jest straszniejszy niż antyfan ㅋㅋ

5. [+133, -23] Sulli dostaje to, na co zasłużyła, po tym jak swymi czynami zraniła innych

6. [+132, -3] Doprawdy, przede wszystkim trzeba Jinnabit pocieszyć... Jest wyczerpana psychicznie i zraniona. Czemu obwiniacie ją o odejście... Nie uważajcie czyjejś ciężkiej pracy za coś oczywistego. Ona była z Sulli przez 7 lat, jej idolka była częścią jej życia. Ja bym tak nie potrafiła...  Jeżeli macie jakiekolwiek maniery, to nie kierujcie w jej stronę wyzwisk... Fansite masters lecą za idolami nawet za granicę, mimo iż sami mają pracę czy szkołę. Ci idole przecież i tak im za to nie płacą. To niesamowici ludzie. Dzięki nim możecie, siedząc wygodnie na ekranie, delektować się cudownej jakości materiałami ze swoim idolem... To dzięki Jinnabit Sulli dostała przezwisko "Sulvely" (t/n: gra słów ze słowem "Lovely", czyli "cudowna", "urocza".)

7. [+126, -2] Nie jestem fanką f(x), ale nawet ja znałam Jinnabit. Sulli straciła ogromną fankę

8. [+124, -4] Doprawdy, nie zjawi się już fan, który będzie aż tak dbał o Sulli

9. [+112, -5] Jinnabit jest niemalże święta. Fani innych członkiń f(x) atakowali Jinnabit, fani Sulli też. A mimo to aminka sulli94 wciąż wspierała Sulli, jej dramy, muzyczne przedsięwzięcia, indywidualne prace. Gdy wybuchł jej randkowy skandal, Jinnabit nie odpowiadała na żadne pytania i zachowała klasę. Wiele fansite Taeyeon i Baekhyuna zakończyły działalność po ujawnieniu ich romansu ㅋㅋ To nic łatwego, poświęcić tyle pieniędzy i 7 lat swego życia na wspieranie jednej osoby... SM ma wiele fanów, którzy krążą z kamerami za idolami, ale Jinnabit praktycznie wychowała Sulli. Więc nie gadajcie bzdur nie znając całej prawdy. Nawet dziękując do końca życia,
Sulli nigdy nie zdoła się odwdzięczyć Jinnabit. Sulli naprawdę musiała zrobić coś okropnego... Czemu to zrobiła... Sulli, obudź się. Jinnabit była fanką, która doświadczyła takiej samej nienawiści co ty. Straciłaś cudowną fankę. Pożałujesz tego, bo nigdy już nie spotkasz kogoś takiego. Jako fanka SM, czuję się z tym naprawdę źle...

10. [+106, -5]
Jinnabit: fansite Sulli, najlepszy
Zachowanie w stylu ex: Jinnabit zamierzała opuścić fandom i Sulli o tym wiedziała. Mimo to Sulli zostawiła komentarz na fałszywym instagramowym koncie Jinnabit, jakby wciąż była z nią blisko
'Jinnabit kłamczucha': Sulli dała do zrozumienia, że Jinnabit jest kłamczuchą i się nad nią znęcała
-
Promocja Red Light została spieprzona przez Sulli i Choizę -> i-karaluchy (t/n: zagraniczny fani) zaczęli obsrywać Jinnabit -> Jinnabit się wkurzyła, ale wciąż lubiła Sulli -> Sulli poprosiła o konto dla Choizy, Jinnabit znowu się wkurzyła, ale wysłuchała prośby -> Sulli zaczęła pomawiać adminkę o kłamstwa i zamęczanie, wiele fanów zaczęło wyśmiewać Jinnabit -> Jinnabit naprawdę się wkurzyła, lecz wciąż trzymała buzię na kłódkę -> i-karaluchy zaczęły atakować Jinnabit na Twitterze -> Jinabbit kompletnie przestała dbać o Sulli i jej fanów, obecnie przygotowuje pozwy dla wszystkich nienawistników
Jinnabit dusiła w sobie naprawdę wiele.

--

Źródła: 1 2 || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz