środa, 18 lutego 2015

Życzenia noworoczne od Sungmina i Kim Sa Eun



Artykuł: Para Sungmin i Kim Sa Eun składają życzenia noworoczne: "Oby początek nowego roku wypełniał was ciepłem"


Źródło:  X Sports News via Nate


1. [+463, -6] Mimo iż wciąż jest członkiem Super Junior, wszyscy mają go w nosie ㅋㅋㅋㅋㅋ Myślę, że nawet fani Super Junior mają go gdzieś

2. [+453, -19] To celebrycka para, która najmniej mnie obchodzi

3. [+303, -8] Zero komentarzy...

4. [+37, -0] Po zniesieniu celebryckiej jednostki złożył podanie do innej i został odrzucony. Idź ty w końcu do wojska ㅋㅋ

5. [+24, -2] Po co wystawiają tak stopy? Myślą, że to urocze?

6. [+22, -0] A więc kiedy idziesz do wojska?

7. [+15, -0] Mówię to jako fanka Super Junior, bo naprawdę mi ciebie żal... Dobrze wiesz, że twój mąż jest idolem i żyje z pieniędzy swych fanów. Myślę, że Kim Sa Eun-ssi powinna pozostać w cieniu na najbliższe lata, to najlepsze, co mogłaby zrobić dla swojego męża... Wiem, że chcesz się chwalić swoim życiem, ale powinnaś być świadoma swych wyborów, akceptując to małżeństwo. Nie atakuję, tylko dobrze, szczerze radzę...

8. [+14, -5] Cóż, musiałem sobie was wyszukć na necie, bo nie miałem pojęcia, kim jesteście, ale dzięki za życzenia, bądźcie szczęśliwi

9. [+10, -0] Nugu? (t/n: "Kto?")

10. [+7, -2] Artykuł z wczoraj, a ma ledwie 20 komentarzy ㅋㅋㅋ Naprawdę nikogo oni nie obchodzą

-
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz