środa, 25 lutego 2015

Uczestniczka Baby KARA, Sojin, nie żyje

  Brak komentarzy    
Tagi: , ,


Artykuł: Uczestniczka Baby KARA, Sojin, nie żyje

Źródło: 10asia via Naver

(t/n: Chociaż niewiele jest do tej pory wiadomo, niektóre źródła podają wersję, jakoby skoczyła z dachu budynku)

1. [+736, -16] Niech spoczywa w pokoju. Ciężko pracowała przez 5 lat, by spełnić marzenie o zostaniu piosenkarką. Mam nadzieję, że spełni to marzenie w niebie.

2. [+622, -65] Mam wrażenie, że ma to związek z jej przegraną z Youngji i odrzuceniem przez DSP. Te programy, w których trainee konkurują ze sobą sprawiają wrażenie ogromnej rywalizacji w jakimś świecie dżungli, gdzie wszystkie zawody są manipulowane, a tylko zwycięzca zgarnia wszystko, podczas gdy przegrany spada na samo dno... A my to oglądamy jak jakiś program wielce rozrywkowy.

3. [+510, -25] YG i JYP dla zyskania rozgłosu wciąż produkują te programy z trainee walczącymi o debiut, ale to tak naprawdę nic dobrego. Jasne, programy te dają rozgłos, ale ci, którzy zostają wyeliminowani, są najzwyczajniej wykorzystywani, a potem odrzucani...

4. [+384, -16] Mam nadzieję, że już nie cierpisz i możesz śpiewać tyle, ile dusza zapragnie. Byłam fanką, więc to dla mnie okropnie bolesne. Spoczywaj w pokoju.

5. [+296, -20] Spoczywaj w pokoju.

-

Source: Nate

1. [+121, -5] Była trainee przez 5-6 lat... odeszła bez możliwości spełnienia swych marzeń... To straszne.

2. [+64, -6] Co się stało..? Czyżby samobójstwo ㅠㅠ? To okropne... Była taka młoda... Mam nadzieję, że spełni swe marzenia tam, gdzie teraz jest i w następnym życiu zazna wiele szczęścia. Niech spoczywa w pokoju.

3. [+17, -8] Była najstarsza i najbardziej pracowita, lecz w jej ekspresji widać było jej słabość. Obserwowałam ją od zeszłego roku i naprawdę ciężko pracowała. Mam wrażenie, że to wszystko wina niespełnionych marzeń mimo tak ciężkiej pracy... Nie znamy jeszcze szczegółów, ale niech spoczywa w pokoju.

4. [+15, -1] Youngji była z nią w tym programie, prawda? Coś tu jest nie tak... Niech spoczywa w pokoju.

5. [+14, -6] Mam nadzieję, że zostanie to dokładnie zbadane. Możliwe, że dochodziło do wykorzystywania seksualnego i tym podobne... Niech spoczywa w pokoju.


--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz