środa, 18 lutego 2015

[PANN] Płyty wyrzucone w pobliżu budynku stacji MBC

  Brak komentarzy    
Tagi: 
Pann: Albumy wyrzucone do śmieci

Pracuję w pobliżu budynku Sangnam MBC i w drodzę do domu zauważyłem stos płyt wyrzuconych na śmieci... Jestem fanem kilku żeńskich zespołów, wiięc przekopałem te płyty szukając okazji i zdziwiłem się, gdy większość płyt była od znanych artystów... Rywalizacja na rynku naprawdę jest gorąca, trzeba mocno walczyć o rozsławienie swego imienia. Zabrałem kilka płyt artystów, których znałem. To nie były tylko puste pudełka, wszystkie zawierały płyty.
(t/n: W Korei częścią promocji i walki o rozsławienie jest obdarowywanie starszych piosenkarzy / ważnych osób z przemysłu swoimi płytami. Płyty w tym temacie były zapewne podarowane osobom pracującym w stacji MBC)








1. [+25, -3] Davichi, Im Chang Jung, INFINITE-F??????? Hul

2. [+23, -1] (Autor postu) Było mnóstwo płyt od mało znanych artystów... Jestem pewien, że ciężko pracowali nad tymi piosenkami, więc widok tych płyt wyrzuconych jak śmieci był strasznie przygbębiający. Wszystkie albumy tych nieznanych artystów zawierały autografy i wiadomości dla przedstawicieli stacji ㅜㅜ

3. [+22, -1] Hul... a jestem pewien, że gdy przyjmują te płyty, mówią "Oczywiście, z chęcią wysłuchamy waszych piosenek ^^", a potem po prostu wywalają.

4. [+12, -3] Z chęcią bym je przygarnęła, po co tak wyrzucać;;;; and INFINITE-F, Davichi, i Im Chang Jung to przecież nie są nieznani artyści (których płyt oczywiście też nie można tak wyrzucać).. ugh;

5. [+10, -0] W tym przemyśle nigdy nic nie wiadomo... Pewnie mówią coś w stylu "Och, z radością wysłuchamy waszych utworów~ Dzięki~" a potem beznamiętnie wrzucają albumy do kosza.

6. [+8, -0] A w międzyczasie wiele fanów nie stać na kupno wymarzonych płyt

7. [+7, -2] Historia o CNBLUE wyrzucających album Girl's Day, gdy jeszcze były mało znane, też jest sławna ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+7, -0] Wkurza mnie to jako fankę. Moi piosenkarze ciężko pracowali nad tym albumem nie po to, by ktoś go tak wyrzucił.

9. [+3, -0] Hul, nic dziwnego ㅋㅋㅋ Przyjaciel mojego dziadka ma wysokie stanowisko w jednej ze stacji telewizyjnych, więc poprosiłam go o płytę INFINITE z autografami. Gratisowo dorzucił jeszcze kilka innych płyt, z siedem ㅋㅋㅋ Myślałam, że dał mi je, by sprawić mi radość, a wychodzi na to, że po prostu chciał się ich pozbyć;;;;

10. [+1, -0] Po co w ogóle przyjmować płyty, skoro i tak zamierzacie je wywalić...


(t/n: 'Pann' oznacza temat forumowy założony przez fanów. Nie jest to w żadnym stopniu artykuł dziennikarski)
--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz