sobota, 21 lutego 2015

Proces BAP rusza w przyszłym miesiącu

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł: Pozew o kontrakt BAP w końcu trafia do sądu... Pierwsze przesłuchanie w marcu

Źródło: Star News via Naver

1. [+592, -27] Wycierpieli tak wiele... Mam nadzieję, że wygrają~~

2. [+558, -25] Z całego serca życzę BAP wygranej! Nie jestem Baby, ale w pełni ich popieram!

3. [+490, -26] Mam nadzieję, że wszystko skończy się dla nich szczęśliwie, powodzenia!

4. [+434, -22] Aigoo... oby wszystko skończyło się dobrze!

5. [+427, -31] Oby BAP wygrali ㅜㅜㅜ

6. [+85, -5] To, że wszyscy członkowie biorą udział w pozwie dobitnie świadczy o tym, że coś jest nie tak, ale agencja wciąż udaje niewiniątka. Mam nadzieję, że ten proces będzie przykładem dla innych agencji.

7. [+78, -2] Doprawdy, oni byli okropnie traktowani, i nie mówię tego z perspektywy fana. W swojej pracy na pół etatu zarabiam więcej niż BAP, a ich agencja dalej się upiera, że kontrakt jest uczciwy? Ponoć SECRET mają ten sam kontrakt i są zmuszane do milczenia. Mam nadzieję, że inne agencje też zostaną prześwietlone.

8. [+76, -6] BAP, nie martwcie się o Babies i wróćcie do nas po wygranym procesie! ㅠㅠㅠ


--
Źródło: NB || Tłumaczenie: Makrosz || Nie kopiować bez creditsu

0 komentarze:

Prześlij komentarz