wtorek, 28 kwietnia 2015

[AKTUALIZACJA] Kangin nazywa N z VIXX 'pier*olonym śmieciem'

  1 komentarz    
Tagi: , , ,
Instiz: Idol nazwany 'pierdolonym śmieciem' podczas programu

(t/n: Fragmenty pochodzą zza kulis sesji do MAXIM uczestników programu Bachelor Party.
~29.04.2015: Zmienione tłumaczenie niektórych fragmentów oraz dodane komentarze z Pann)


Pytanie: Każdy z was musi odegrać ckliwą historyjkę z jakąś piękną kobietą, racja? N z VIXX często używa tandetnych, milusińskich słów wobec kobiet. Jury z żeńskich zespołów zawsze dają mu pierwsze miejsce. Czy uważacie go za tandetnego podrywacza?

Kangin: Chciałbym go zabić. Ciągle myślę o tym, w jaki sposób go pobić.

-

Kangin: Zamiast piosenkarek, chciałbym zaprosić tu aktorkę Kang Han Na. A ty, Seho hyung?

Seho: Wszystko jedno. Powinienem mniej gadać. Spadło na mnie dużo hejtu, bo gadałem co mi ślina na język przyniosła.

Kangin: W sumie dla ciebie to już wszystko jedno, czy dostaniesz 100 razy więcej hejtu.

Seho: Ale ja jestem niewinny. Hani z EXID dała mi pierwsze miejsce, ale ja jako jedyny otrzymuję masę nienawiści. "Czemu robisz Hani coś takiego...". Przecież ja jej nic nie zrobiłem. Eunhyuk, odpowiedz pierwszy.

Eunhyuk: Czemu się tak boisz? Ja już zdobyłem wszystko, co chciałem. Głosowałem na pojawienie się LOVELYZ. A ty, Hakyeon?

N: Prawdę powiedziawszy, nie wiem. Nie zastanawiałem się nad tym.

Kangin: Jasne, zawsze wypluwasz te słowa, 'Nie zastanawiałem się nad tym.'. Ty pierdolony śmieciu, czy twoja agencja kazała ci tak powiedzieć?





Pytanie: Co sądzicie o N?

Kangin: Cóż... frajer? Karzeł?

N: Spójrzcie. Podczas programu dziewczyny wolą mnie i Kangin cały czas słyszy, jak wypowiadają moje imię... nie dziwię się, że tak mnie atakuje.

Kangin: (Śmiech) Żartowałem. Szczerze, cieszę się, że N jest popularny jako romantyczny facet. Widząc, jak dostaje tonę miłości od fanów, chciałbym, żeby jak najszybciej odszedł z programu.

Seho: Już, już, przestań. Wszyscy jesteśmy bliskimi kumplami. Kangin, ja i N dbamy o siebie nawzajem.

-

Pytanie: Samochwalenie się N jest ekstremalne

N: Jestem po prostu szczery. Mówię prawdę. Mówię, że jestem dobry, bo jestem dobry.

Kangin: Ten dzieciak jest szalony. Nie spodziewałem się, że spotkam większego wariata od siebie.





N: Ale ja się różnię od hyungów. Gdy oni rozmawiają o dziewczynach, ja rozmawiam o podróżach.

Kangin: Menedżerze, przynieś mi coś, czym mogę go walnąć

N: Jestem jeszcze młody

Eunhyuk: Wcale nie jesteś młody

-

1. [+90, -3] Nawet jeżeli jesteś z kimś blisko, nie nazywacie się nawzajem pierdolonymi śmieciami, nie? Co takiego zrobił Hakyeon, że musi znosić takie traktowanie?

2. [+81, -1] A czego się spodziewaliście od kogoś, kto unika dodatkowych szkoleń wojskowych ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+73, -2] Czy N musi koniecznie być w tym programie? Ten gówniany show w żadnym stopniu nie poprawia jego popularności, a jedynie przysparza mu stresu i upokorzeń. Lepiej by było, gdyby skupił się na muzyce. Jestem ogromnie dumna z VIXX za to, że zaczynali na dnie i osiągnęli ciężką pracą tak wiele. I rozumiem, że walka o uwagę publiki jest ciężka, ale muzyka powinna być na pierwszym miejscu... nie warto iść do programów rozrywkowych i zyskać lekką popularność za cenę takiego cierpienia. Skup się na muzyce VIXX i dojdźcie na szczyt... Ta cała sytuacja strasznie mnie denerwuje jako fankę.

4. [+39, -0] I co Hakyeon ma zrobić w takiej sytuacji poza pokazaniem niezręcznego uśmiechu? Przecież nie można w odwecie zaatakować seniora... Jako fanka marzę o tym, by kierowano wobec nich jedynie pozytywne słowa. Jestem strasznie wkurzona.

5. [+27, -0] Widziałam każdy odcinek tego programu i za każdym razem, gdy N jest chwalony lub gdy otrzymuje pozytywne reakcje za swoje romantyczne zachowanie, wszyscy krzyczą na niego i oskarżają o fałsz.

6. [+24, -1] Nie jestem fanką żadnego z nich, ale nawet dla mnie to przegięcie. Skoro mnie to wkurzyło, to jak muszą się czuć fani VIXX;; Gdyby to był mój bias, byłabym mega wnerwiona

7. [+21, -0] Co ten śmieć powiedział? Jasne, co za durna wymówka, że takie teksty niby puszcza się bliskim przyjaciołom.

8. [+18, -0] Jako ELF z 10-cio letnim stażem, mam już dosyć Kangina. Jedyne, co robi, to rujnowanie wizerunku Super Junior i wywołuje w nas tylko frustrację. Nawet gdy koledzy z zespołu bronili go po jego skandalach, on zawsze nazywał ich nielojalnymi. To śmieszne ㅋㅋㅋ Proszę, obudź się albo odejdź z zespołu, bo o dziwo pozostali członkowie sami cię nie wyrzucą.

9. [+18, -0] Czemu Kangin taki jest;;;; Powinien bardziej dbać o uczucia innych... Czy gdyby jego ktoś tak nazwał, czułby się z tym dobrze?

10. [+18, -0] Kangin chyba całkowicie oszalał... Biedny N

11. [+16, -0] Co do, nie jestem fanem a i tak mnie to wkurzyło ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. [+15, -0] Kangin miał chyba na myśli siebie, nie? Bo to określenie bardziej pasuje do niego

13. [+13, -3] Ten pierdolony staruch Kangin pewnie jest zazdrosny o to, że N radzi sobie lepiej od niego. Senior obrażający w ten sposób juniora? To śmieszne. Nigdy nie wyobrażałam sobie, że Hakyeon zostanie tak potraktowany. Proszę, odejdź z tego programu i skup się na muzyce.

Instiz: Kangin z Super Junior daje jasno do zrozumienia, że nienawidzi N z VIXX





Instagram Kangina:

"Bachelor Party. Dong Yup-nim, Jongmin oppa, modny Seho hyung, ciężko pracowaliście. Eunhyuk-ah, strasznie tu pisto bez ciebie #EunhyukSardela

[Wymienił wszystkich (nawet Eunhyuka, którego nie ma na zdjęciu) poza N]

--

- Hul, gdyby była fanką, bardzo by mnie to zabolało ㅠㅠ I choć nie jestem fanką, zrobiło mi się smutno... nie wyobrażam sobie, co czują fani

- Nie rozumiem, czemu powiedział coś takiego

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Nic dziwnego, że ludzie nienawidzą Kangina. Czy ona naprawdę nie wie, jak należy się zachować?

- Musi przeprosić

- Kangin wiecznie wplątuje się w jakieś kontrowersje... Hahaha... Bądźcie silni, fani VIXX


-
Źródło: KPKF NB

1 komentarz:

  1. Dajcie mi coś czym mogę go walnąć. Serio. Jak Super Junior będzie miało koncert w Polsce ,osobiście pojadę na lotnisko żeby go uderzyć. I jeszcze ta afera z samochodem,a fanki go bronią żeby nie odszedł z zespołu. N jest moim biasem ,a przed hongbinem przez długi czas był UB,więc jestem naprawdę wkurzona. Niech on odejdzie z zespołu zanim mu coś zrobię! Obrażać takiego anioła jak Hakyeon to za dużo. Czemu SM jeszcze go nie wywaliło? Kangin,nie wiem kim jesteś ,ale cię nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń