środa, 15 kwietnia 2015

Baekhyun (EXO) uważa, że ludzie raczej nie rozpoznają go bez makijażu

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (X Sports News via Nate): Baekhyun z EXO: "Ludzie mnie nie rozpoznają, gdy jestem bez makijażu"

1. [+410, -71] Myślę, że nawet gdy masz na sobie makijaż wiele osób nie wie, kim jesteś

2. [+248, -54] Aigoo, bez sensu

3. [+199, -36] Po przeczytaniu tytułu myślałem, że tu chodzi o członkinię girlsbandu

4. [+22, -14] Delikwenckie śmieci tego typu powinny być wyrzucane z agencji. Za młodziaka pił i palił na imprezach... a teraz w TV udaje, jakby miał czystą przeszłość i zachowuje się wielce niewinnie  ㅋㅋㅋㅋ Rzygam

5. [+22, -9] Raz w autobusie podsłuchałem rozmowę dwóch uczennic, które najpierw mówiły rzeczy w stylu "Baekhyun jest taki przystojny, nawet jego fryzury są niesamowite, hehehehe", po czym zaczęły wyzywać Taeyeon i nazywać ją fałszywą i brzydką suką...;; Obrzydliwe... Hej, wy ogrzyce, obudźcie się i zrozumcie, że Baekhyun nie wymieniłby Taeyeon nawet na setkę takich jak wy.

6. [+21, -10] Myślę, że sporo osób nie rozpoznaje go nawet w makijażu

7. [+18, -12] To nie ma znaczenia, tylko twoje fangirle cię rozpoznają, czy to w makijażu czy bez

8. [+15, -9] Tylko twoje głupie fangirle cię znają, przeciętna osoba nie ma pojęcia kim jesteś nawet gdy pokażesz się w makijażu. A on obwinia jego brak ㅋㅋㅋ

9. [+14, -8] Ale przynajmniej Taeyeon go rozpozna

10. [+11, -6] Czy EXO są popularni? Czy tylko ja nie mam pojęcia kim oni są?

11. [+7, -3] Tylko fangirle go rozpoznają. W rzeczywistości jego rozpoznawalność jest praktycznie równa zeru. Dla ogólnej publiki, EXO to grupa dobrze wyglądających dzieciaków, które są jedynie produktem pracującym na dobrobyt ich agencji.

12. [+7, -5] Tak, twój oppa to taki miły delikwent, który został przyłapany na piciu i paleniu w liceum

-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz