wtorek, 14 kwietnia 2015

[PANN] Shawole vs EXO-L po występie EXO w audycji radiowej Jonghyuna, Blue Night

  Brak komentarzy    
Tagi: ,
Pann: Reakcja fanów SHINee na występ EXO w Blue Night



- Wkurza mnie to, jak oni wykorzystują Blue Night

- Wkurwia mnie to, że nagle SM zaczęło tam posyłać swych artystów

- Aż krzyknęłam na głos "kurwa"

- Naprawdę, gdy tylko zobaczyłam, kto jest gościem, z ust wyrwało mi się "kurwa mać"

- Mam nadzieję, że Jonghyun opowie jakieś nowe historie

- Moje ukochane radio ㅠㅠ No żeż kurwa

- Ja pierdolę... ukradli moją wtorkową radość

- To jest pojebane, no kurwa ㅠㅠ

(t/n: screen został wrzucony przez EXO-L)

-

1. [+323, -65] A może ja wrzucę screena obelg, które fani EXO skierowali do SHINee? Jak śmiesz publikować tu te komentarze  ㅋㅋ A Blue Night jest bardzo ważne dla Jonghyuna, powiedział nawet, że SHINee zjawią się tam na trzecią rocznicę. Na początku na tę audycję spadła masa hejtu, bo ludzie myśleli, że SM będzie go używać do promocji swoich artystów. Jonghyun dawał z siebie wszystko, żeby nie dać jakiegokolwiek powodu do nienawiści wobec artystów z SM, tak samo był uważny grając piosenki SHINee. A SM to wszystko niszczą. Jest wiele audycji radiowych, gdzie idole mogą iść i się promować. Po co więc wymusili usunięcie stałego kącika tylko po to, by EXO mogli się pokazać w Blue Night???

2. [+285, -75] EXO-karaluchy, dobrze wiecie, co takiego zrobiliście SHINee ㅋㅋ Nie pamiętacie, że przez was fani SHINee musieli stać 2 godziny na deszczu?

3. [+188, -366] Bycie powiązanymi z Shawo-karaluchami jest kurewsko męczące

4. [+141, -8] To całe zamieszanie przez EXO ㅋㅋ Gdy podczas audycji zadzwoniono do EXO, fani zaatakowali, narzekając, że pojawia się tylko jego głos... Jonghyun musiał wręcz za to przepraszać. Wszystko zostało zamiecione pod dywan, bo zdarzyło się tylko w DC

5. [+109, -5] Woah, zobaczcie na tę wyrwaną z kontekstu historię ㅋㅋ Ten wizerunek anielskiego fandomu tylko Shawolom szkodzi. Co, mają trzymać gębę na kłódkę, bo są aniołami? Nie zapominajcie, że fani Minho stracili swój sektor w muzycznym programie przez wrednych fanów EXO.

6. [+89, -183] Shawo-karaluchy strasznie mnie wkurwiają

7. [+84, -15] Shawo-karaluchy? ㅋㅋ EXO-karaluchy są gorsze

8. [+80, -4] A wy nie pamiętacie, jak my prawie straciliśmy możliwość wstępu na widownię programów muzycznych oraz że musieliśmy czekać 2 godziny na deszczu


-
Źródło: KPKF

0 komentarze:

Prześlij komentarz