środa, 15 kwietnia 2015

Dal Shabet prezentują Showcase dla "Joker"

  Brak komentarzy    
Tagi: 



Artykuł (TV Report via Naver): "Hiatus, utrata pozycji, wypadek samochodowy"... Dal Shabet leją łzy podczas powrotnego występu

1. [+3,399, -66] Szczerze, ja już zapomniałam, że był taki zespół jak Dal Shabet... długie przerwy są dla idoli zabójcze.

2. [+2,701, -61] Jestem zaskoczona tym, że ten zespół wciąż działa...

3. [+2,501, -415] Bardziej "Hiatus, utrata pozycji, wypadek samochody, pokazywanie ciała w erotycznym tańcu"

4. [+1,368, -195] Ich koncept jest trochę... ㅎㅎ No cóż, jestem wdzięczny

5. [+1,135, -222] Są seksowne i mają dużo męskich fanów. Nawet gdy byłem w armii, bardz mnie wzmocniły... znaczy, wzmocniły moje nadgarstki.

6. [+287, -32] Utrata pozycji ㅋㅋㅋㅋㅋJak mogą utracić pozycję, skoro nigdy nie odniosły większego sukcesu ㅋㅋㅋ

7. [+286, -41] One nie są nawet gwiazdami kategorii B

8. [+213, -12] Pamiętam, jak poszłam na showcase Boyfriend po ich rocznej przerwie i chłopcy też się popłakali... Przerwy to trucizna dla kariery idola.

9. [+207, -12] Nigdy nie były popularne, bo koncepty ich piosenek są ciulowe

10. [+195, -13] Ugh, następny girlsband typu "Spójrz na me piękne nóżki, spójrz na mą króciutką spódniczkę~"


-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz