poniedziałek, 13 kwietnia 2015

EXID wydają 'Ah Yeah!'

  2 komentarze    
Tagi: 


Artykuł (TV Report via Naver): EXID, 'Ah Yeah' przewyższa 'Up & Down' 

1. [+1,931, -666] Mówiąc szczerze, ta piosenka jest zła, nie? Nie widziałem jeszcze występu, ale piosenka nie jest dobra, poza tym zbyt podobna do 'Up & Down'

2. [+1,656, -492] Brzmi jak kopia melodii z  'Up & Down'... Nuda

3. [+1,551, -498] Piosenka jest beznadziejna ㅋㅋ Porażka

4. [+1,216, -320] Te piksele to przesada

5. [+1,126, -454] Podoba mi się to, że EXID wydają się szczere, no i że są utalentowane wokalnie. Powodzenia!

6. [+440, -48] Wszystkie piosenki SECRET brzmiały tak samo i przez to spadły ze szczytu popularności. Nie zapominajcie, że dawniej SECRET były ponad SISTAR i Girl's Day.

7. [+318, -37] Od razu słychać, że w trakcie produkcji tego utworu miały w głowie 'Up & Down'

8. [+362, -114] Nie spodobała mi się ta piosenka...

9. [+329, -85] Zwykła kopia 'Up & Down'

10. [+270, -31] ㅋㅋㅋ Nawet koncept i choreografia są podobne do 'Up & Down'. Oczywiście fanom się spodoba, ale ogólna publika będzie miała powtórkę z 'Gentleman' po 'Gangnam Style'. Wydaje mi się, że tej grupie niełatwo będzie utrzymać długą karierę. No cóż, niech sobie fani się cieszą.

11. [+302, -90] EXID = Crayon pop... obawiam się, że znikną po jednym hicie

12. [+243, -33] Niemalże mi smutno, że LE jest tego częścią, bo Shinsadong Tiger znany jest z kopiowania samego siebie, a ten układ to też zwykła kopia 'Up & Down'.

13. [+206, -28] Taniec też jest identyczny

14. [+209, -38] Przesłuchałem i nie jest zbyt wybitna... I o co chodzi z tą cenzurą w teledysku ㅋㅋㅋ

15. [+194, -31] Nie sądzę, by to pobiło 'Up & Down' ㅜㅜ...


-
Źródło: NB

2 komentarze:

  1. Muszę się zgodzić z tymi komentarzami. Nie czuję się zawiedziona,bo LE mówiła,że to będzie bardzo podobne do "Up & Down",ale nie podoba mi się,że wydały tym razem praktycznie to samo. Nie ma co ich usprawiedliwiać. Tak szczerze,to nie potrafię zrozumieć dlaczego jeśli jakaś grupa wydaje hit,to później wracają z klonem tego przeboju. Czy to nie oczywiste,że ludziom się to nie spodoba,bo będą tym znudzeni?
    Spójrzmy na Girl's Day. Nie jestem ich fanką,ale po tym jak wygrały z "Female President" znów wróciły z seksownym konceptem,ale piosenka brzmiała zupełnie inaczej. Ostatecznie osiągnęły jeszcze większy sukces. Dlaczego więc EXID nie mogły wydać nowej piosenki,zamiast przerobionej wersji "Up & Down"? Nawet choreografia jest podobna.
    Będą musiały chyba szybko wrócić z czymś lepszym,jeśli chcą podtrzymać popularność.

    A skoro piszę komentarz,to dziękuję za Twoją pracę przy blogu :) Naprawdę lubię tu zaglądać,bo czasami to ciekawe jak opinie koreańskich internautów różnią się od naszych. Można też przekonać się,czy jakiś artysta jest lubiany w swoim kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Mam nadzieję, że uda mi się rozbudować ten blog w przyszłości, by było jeszcze więcej ciekawych artykułów :3

      Usuń