wtorek, 21 kwietnia 2015

[PANN] Przeróbcie moje zdjęcie~


(t/n: jest to jedna z moich ulubionych pannowskich serii, gdzie ludziska proszą pozostałych użytkowników o 'profesjonalne' przerobienie ich zdjęć, ale wiadomo, dając ludziom Photoshopa, dajesz im pełną władzę~)



"Studiuję na kierunku filmowym, a to zdjęcie zrobiono na planie filmu. Pomijając znak apteki i samochód Starex, wydaje mi się, że krajobraz przypomina Europę. Proszę, pozbądźcie się tych dwóch rzeczy i sprawcie, by tło wyglądało europejsko!"

 

Napis 'Apteka Zdrowotna' -> 'Apteka Europejska'
Starex -> Volkswagen

 


"Zrobiłem to zdjęcie na stacji Minam, ale nie wyglądam jak minam ('śliczny chłopiec'). Sprawcie, bym wyglądał jak minam."


Brak odpowiedzi


 

"Znajomi stwierdzili, że brakuje tu roweru, ale proszę, przeróbcie to zdjęcie tak, bym jechał na lepszej maszynie niż zwykły rower"



-
 

"Zrobiłem to zdjęcie po zakupie swego pierwszego garnituru, ale ten telewizor w tle mnie irytuje. Proszę też o bycie lekko wyższym."


-

 

"Zrobiłem to zdjęcie w Japonii w pobliżu pomnika Hachiko, ale mam wrażenie, że jakiś typek patrzy się na mnie agresywnym wzrokiem. Proszę, zróbcie coś z tym."


-
 

"Znak salonu masażu w tle strasznie mi przeszkadza. Proszę, oczyśćcie to zdjęcie."


 (Zdjęcie zmienione tak, że wygląda jak scena z programu randkowego Jjak, napis głosi: "Ta dwójka, pokonując barierę płci, w końcu stała się parą")

 

" Czy możecie usunąć żabę i zamiast niej wstawić moją 'przyszłą dziewczynę' "



-
 

"Proszę, sprawcie, bym wyglądała jak Han Ga In"


-

 

"Chcę dodać to zdjęcie do CV, ale wystaje mi zbyt wiele kłaczków ㅠㅠ Proszę, pozbądźcie się ich, dziękuję!!"


-

 

"Czy możecie sprawić, by chłopak po prawej też miał biurowe ubranie?"


-

 

"Pierwszy raz spróbowaliśmy z chłopakiem jazdy na tandemie, ale to zdjęcie nie wygląda zbyt wyjątkowo~~! Proszę, sprawcie, by było wyjątkowe!!


-


 
"Wszystko powinno być w jednej linii, ale źle zrobiliśmy to zdjęcie. Proszę, połączcie blat stołu ze stojakiem~"


-


 "Jestem samotny i nie udało mi się wziąć udziału w festiwalu kwitnącej wiśni ㅠㅠ Proszę, przeróbcie to tak, aby wyglądało, jakbym cieszył się kwitnącą wiśnią~~ ㅠㅠ"


-
 

"Sprawcie, aby w mej wannie pojawiły się seksowne nuny"


-

"Pogoda jest zbyt mglista. Proszę, zróbcie tak, by niebo było bardziej błękitne oraz usuńcie baner po prawej."



-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz