niedziela, 19 kwietnia 2015

Hani wyjaśnia swe poprzednie słowa o odejściu po wygaśnięciu kontraktu: "Powiedziałam to bezmyślnie"

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (No Cut News via Nate): Hani dementuje plotki o 'emeryturze': "Powiedziałam to bezmyślnie... Chcę być w EXID jeszcze przynajmniej 10 lat" || Źródło: NB

W przeszłości, Hani wyjawiła swą chęć odejścia z przemysłu rozrywkowego po wygaśnięciu jej kontraktu w celu studiowania psychologii.

Niedawno jeden z fanów zapytał ją o tę sprawę. Hani odpowiedziała: "Muszę to wyjaśnić. Nie mogę odejść nawet po skończeniu tego okresu aktywności. Kontrakt wiąże mnie jeszcze na dobrych kilka lat (śmiech). Myślę, że bez sensu jest układać swoją przyszłość w momencie, kiedy nie wiesz, co cię czeka, przecież zawsze można zmienić zdanie. Słowa, które wtedy wypowiedziałam, były na tamten moment szczere i naprawdę chciałam w ten sposób ułożyć swoją przyszłość, lecz teraz rozumiem, że to było bezmyślne z mojej strony i przepraszam fanów za dodatkowe zmartwienia. Obiecuję, że za 10 lat wciąż będę Hani z EXID."

-

1. [+810, -98] No cóż, to zrozumiałe, że chciała odejść, gdy jej grupa nie była jeszcze popularna, bo w takich chwilach łatwo dojść do wniosku, że obrana droga prowadzi do ślepej uliczki. Teraz, gdy już jest popularna, na pewno zmieniła zdanie. Życzę jej wszystkiego dobrego.

2. [+750, -66] ㅋㅋㅋㅋ Powiedziała, że bez sensu jest teraz planować przyszłość, po czym dodała, że za 10 lat wciąż będzie w EXID ㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+722, -155] Zapewne chce wycisnąć teraz jak najwięcej kasy, póki jej popularność rośnie~

4. [+56, -12] Ona chyba najpierw mówi, potem myśliㅋㅋㅋ Przysięga na życie mamy, mówi o emeryturze, cofa swoje słowa o odejściu... Trudno zaufać jej słowom.

5. [+55, -8] Wydaje mi się, że ona mówi pod wpływem emocji... Mówi to, co przyjdzie jej na myśl, zamiast najpierw się zastanowić.

6. [+51, -14] Czasami serio wydaje się bezmyślna... ㅋㅋㅋ

7. [+44, -15] No nie wiem, mam wrażenie, że ona powoli traci kontrolę...

8. [+40, -6] Ciągle zmienia zdanie, odgrywa dziwne scenki, co ona robi, ugh

9. [+38, -8] Zmieniła zdanie gdy zobaczyła swe konto bankowe

10. [+32, -7] Pieniądze wszystko zmieniają ㅋㅋㅋ

11. [+27, -5] Niezależnie od tego, jak ciężko im było, nie powinna mówić takich rzeczy. W jakim świetle stawia to pozostałe członkinie? To tak jakbyście mieli jakiś projekt grupowy w pracy, gdzie siedzicie nad tym do późna w nocy, gdzie nagle jedna z osób mówi "Odejdę, gdy mój kontrakt wygaśnie, więc po co to wszystko"... Cóż w końcu są popularne, więc mam nadzieję, że będą ciężko pracować i długo zostaną w branży.

12. [+25, -6] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Uznaje swe słowa za bezmyślne dopiero po zdobyciu popularności i zarobieniu kupy szmalu

0 komentarze:

Prześlij komentarz