niedziela, 12 kwietnia 2015

Lee Hongki mówi "nara" fance zawiedzionej jego nowym związkiem

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (TV Daily via Nate): Lee Hongki osobiście odpowiada fance będącej zawiedzioną informacjami o związku, "jeżeli przez to mnie nienawidzisz, to nara"


Tweet Hongki'ego: "@***** ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Chyba nie znasz mnie zbyt długo, huh??? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Od jakiegoś czasu ciągle powtarzam, żeby się we mnie nie zakochiwać (jak w potencjalnym partnerze). Jeżeli przez to mnie nienawidzisz, to nara ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

1. [+272, -20] Brzmi strasznie dziecinnie....

2. [+264, -9] W zasadzie powiedział "skoro mnie nie lubisz, to spieprzaj, dzi*ko"

3. [+240, -20] Co do ㅋㅋ Chyba chciał odegrać cwaniaka, ale mu nie wyszło ㅋㅋㅋ

4. [+51, -9] Zachował się jak kretyn

5. [+43, -6] Po sposobie jego mówienia widać, że szybko traci nad sobą panowanie, niezbyt to fajne

6. [+36, -2] Dlatego ludzie zawsze odradzają gwiazdom używanie SNS ㅋㅋㅋ Ten dzieciak żyje ze swojej popularności, jak więc zareagują jego fanki, gdy zobaczą, jak odnosi się do jednej z nich

7. [+31, -2] Okej, ma rację, ale coś jest nie tak z jego zachowaniem i doborem słów... Przecież ma ponad 20 lat, a gada jak jakiś delikwent z liceum ㅋㅋㅋ

8. [+29, -3] Wykopał sobie grób... tobie też mówię nara. Było mi go żal przez tę całą sytuację z agencją, ale okej, nara.

9. [+21, -3] Zwariował?

10. [+15, -4] Bezmózg

-

Źródło: Naver

1. [+4,824, -748] Lee Hongki strasznie mnie zawiódł, co to za ton wypowiedzi?

2. [+3,422, -301] Teraz rozumiem, co CEO miał na myśli mówiąc, że Hongki robi to, co chce

3. [+1,081, -93] Niezależnie od tego, czy są parą czy nie, reakcja Hongki'ego była strasznie dziecinna. On lata liceum ma już za sobą.

4. [+590, -34] Okej, ma rację, ale ona wciąż jest jego fanką i on był wobec niej zbyt bezpośredni

5. [+584, -30] Gada jak jakiś dzieciak z gimnazjum... ech


--
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz