wtorek, 28 kwietnia 2015

Jessica: "Teraz, gdy jestem starsza, jestem bardziej wyrozumiała"

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (TV Report via Naver): Jessica: "Teraz, gdy jestem starsza, jestem bardziej wyrozumiała"

Wywiad w Elle Taiwan: "Powoli zmieniam się w damę, lecz wciąż jestem dziewczyną. Dużo myślałam o swoim nastawieniu wobec ludzi w przeszłości i teraz, gdy jestem starsza, stałam się bardziej wyrozumiała i zwracam uwagę na to, co pomyślą inni oraz reaguję bardziej emocjonalnie na ich czyny."

1. [+8,989, -333] Hahahahahahahaha

2. [+9,179, -832] Mówiąc te słowa zapewne myśli sobie "Yahoo, cieszę się, że opuściłam ten tonący statek"

3. [+7,046, -507] Jak na kogoś, kto tak bardzo myśli o innych, jak mogła odwalić coś takiego?

4. [+6,277, -572] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Szkoda, że ja cię nie rozumiem~

5. [+1,164, -61] Gada, jakby jej przybyło kilkanaście lat ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+1,077, -54] Idąc tą drogą, za 30 lat uzna się świętą

7. [+1,028, -70] Czyżby jej biznes się sypał, a może...

8. [+931, -96] Czemu więc nie była wyrozumiała dla innych członkiń SNSD? Czemu zachowuje się tak, jakby to one zachowały się niesprawiedliwie?

-

Artykuł: Nate

1. [+982, -35] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+702, -42] Stworzyła własną markę, lecz zamiast skupić się na projektowaniu kolekcji, łazi do TV, robi zakupy, szykuje eventy, organizuje spotkania z fanami... Kurde, jeżeli dla czegoś takiego odeszła z SNSD, powinna skupić się na swojej karierze i pokazać jakieś wyniki. Po co odeszła z SNSD, skoro została tego samego typu celebrytką?

3. [+653, -47] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bądź wyrozumiała tak mocno jak chcesz, Jessica-ssi

4. [+56, -8] Jak na kogoś wyrozumiałego, zabrakło ci zrozumienia dla członkiń SNSD, którym wbiłaś nóż w plecy.

5. [+21, -5] A więc nie dbała o innych, dopóki nie ukończył 20 lat... Co za wstyd.


-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz