niedziela, 19 kwietnia 2015

[Ogólne] Uroczystość upamiętniająca katastrofę promu Sewol przeradza się w zamieszki

  Brak komentarzy    
Tagi: 




Artykuł (News 1 via Naver): 'Rocznica katastrofy promu Sewol', ogromne demonstracje paralizują ulice... 100 członków rodzin ofiar aresztowanych

1. [+10,963, -4,600] Już wystarczy... przestańcie używać swych martwych dzieci dla własnych celów politycznych...

2. [+10,079, -3,892] I to ma być uroczystość upamiętniająca?

3. [+9,057, -3,719] Nie trzeba od razu łamać prawa

4. [+8,471, -3,763] Jestem pewien, że wasze zmarłe dzieci są z was dumne

5. [+8,832, -4,157] Wszelkie nielegalne czynności podczas demonstracji powinny być karalne

6. [+3,050, -550] Byłem tam kilka minut temu, ale szybko wróciłem do domu gdy zdałem sobie sprawę, jak toksyczne były te demonstracje. Poszedłem tam, gdyż chciałem oddam cześć zmarłym, ale demonstranci szybko zamienili to w polityczne dysputy. Czy to nie miała być uroczystość dla upamiętnienia promu Sewol? Lecz zamiast modlić się za zmarłych, ludzie walczyli z policjantami, domagali się porzucenia przez Park Geun Hye (t/n: prezydent Korei Południowej) stołka... to nie była żadna uroczystość.

7. [+2,743, -497] Proszę, przestańcie bić naszych policjantów... to młode, zaledwie 21-23 letnie dzieci. Służyłem w latach 2006-2008 i zdarzały się sytuację, gdy podczas patrolowania protestów czułem, że moje życie jest zagrożone. Widziałem swych podopiecznych z roztrzaskanymi ramionami, złamanymi żebrami, nosami... Ci ludzie na protestach rzucają metalowymi rurkami i cegłami...

8. [+2,892, -1,299] Cóż za skalana brudem uroczystość





Starcie z policją



Protestujący atakujący policyjny autobus


Demonstranci obmywający się z pieprzowego gazu


-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz