czwartek, 16 kwietnia 2015

Yang Hyun Suk śmieje się z całej sytuacji: "Nie wiedziałem, że to będzie aż taki news"



Artykuł (Star News via Nate): Yang Hyun Suk: "Czemu to zrobiłem? Zupełnie bez powodu... Nie wiedziałem, że to aż tak skupi uwagę publiki (śmiech)"

1. [+431, -91] Widziałem komentarze mówiące o tym, że Star Empire jest, w porównaniu do YG, prawdziwą agencją, która zna się na tym, co robi. Ale przecież gdyby byli tacy dobrzy, to zamaskowaliby skandal Yewon, a że tego nie zrobili, spadła na nią masa hejtu ㅋㅋ poza tym nie udało im się zawalczyć o popularność Jewelry czy Nine Muses przez ładnych kilka lat, jakim więc cudem taka marna agencja potrafiła zniszczyć Jang Dong Mina?? Nawet Yang Hyun Suk by to wyśmiał.

2. [+355, -18] Wydaje mi się, że to jakaś forma ostrzeżenia w stylu "skiepście coś jeszcze jeden raz, a wypadacie"

3. [+228, -18] W dzisiejszych czasach każda błahostka zyskuje wartość newsa dnia ㅋㅋㅋ

4. [+31, -2] W takich sytuacjach zawsze szybko udziela głosu

5. [+25, -3] Seungri to jedyny członek Big Bang, który sam nic nie jest w stanie zdziałać, nie? Nawet jego solo zyskało #1 tylko dzięki jego tytułowi "członka BB", ale słuchanie go to mordęga przez to seplenienie i okropną wymowę.

6. [+21, -7] On naprawdę się z tego śmieje?

7. [+20, -5] I tak może wywalić tę dwójkę... Znaczy, już dawno powinien ich wywalić.

8. [+19, -2] Mówi, że unfollownięcie nic nie znaczy?? Jestem pewna, że miał w tym jakiś cel, tylko nie spodziewał się, że aż tak się to rozdmucha ㅋㅋㅋㅋ

9. [+18, -1] Dlaczego ktoś, kto tak szybko daje głos w tak błahych sprawach, zawsze milczy kiedy chodzi o naprawdę grube skandale? ㅋㅋㅋㅋ

10. [+15, -1] Skoro naprawdę nie korzysta ze swego konta na Instagramie zbyt często, to czy nie łatwiej było po prostu zostawić listę osób śledzonych bez zmian, skoro i tak nie sprawdza się tej strony? Po co w ogóle postanowił wytężyć swój palec, by wcisnąć przycisk "unfollow"?


-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz