niedziela, 26 kwietnia 2015

Big Bang prezentują nowy utwór podczas trasy koncertowej

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (Ilgan Sports via Naver): GD z Big Bang: "My również jesteśmy podekscytowani, wykorzystajmy tę energię w całości"

1. [+422, -57] W końcu nadchodzi ten dzień, w którym możemy ich zobaczyć...

2. [+407, -61] Wczoraj było niesamowicie, ich nowa piosenka wywołała u mnie ciarki

3. [+298, -49] Big Bang fighting!!!!!

4. [+56, -6] Gdy tylko usłyszałam 'Loser' od razu zrobiło mi się smutno i chciało mi się płakać, ale dopiero na kwestii Taeyanga nie wytrzymałam i wybuchnęłam płaczem, emocje wzięły nade mną górę;;; Proszę, gdy tylko ten utwór wyjdzie 1-go maja, przesłuchajcie go. Najlepiej przed samym snem.
5. [+53, -4] 'Loser' jest niesamowite ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

6. [+61, -16] Ich nowa piosenka jest daebak

7. [+40, -2] Byłam wczoraj na ich koncercie, nowa piosenka jest daebak ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

-



Artykuł (Star News via Naver): Sandara Park pojawia się na widowni koncertu Big Bang, "Słowa są zbędne"

1. [+76, -0] Nowa piosenka Big Bang jest ich najlepszą bez dwóch zdań ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ piosenka jest daebak, nie wierzę, że oni sworzyli coś takiego, po prostu daebak!!!

2. [+77, -3] Doprawdy nie ma słów, by opisać ich wczorajszy koncert. Piosenka jest niesamowita, nie mogę się doczekać pierwszego maja ㅜ

3. [+73, -2] Jestem fanem Big Bang, ale nigdy nie byłem na koncercie ㅜㅜ Z tego co czytam, było niesamowicie~


-
Źródło: NB

0 komentarze:

Prześlij komentarz