czwartek, 21 maja 2015

Choa z AOA wyjawia, że 15 razy brała udział w przesłuchaniach do SM

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (OSEN via Naver): Choa w 'Radio Star': "15 razy odniosłam porażkę na przesłuchaniach do SM... W pracy dorywczej zarabiałam 5 milionów won miesięcznie"

(t/n 5 mln won - niecałe 17000 zł)

1. [+385, -11] Myślałem, że była zwykłym pracownikiem sieci telefonicznej odpowiedzialnym za podpisywanie kontraktów z klientami, ale zarabiała 5 mln miesięcznie? Ja pierdykam ㅋㅋㅋㅋ

2. [+303, -21] Ona jest niesamowicie wytrwała. Ktokolwiek się z nią ożeni, będzie ogromnym szczęściarzem.

3. [+239, -10] Fajnie, że udało jej się spełnić marzenia!!

4. [+232, -8] Wiele można się od niej nauczyć... Zawsze ciężko pracowała i nie odrzuciła własnych marzeń, w międzyczasie zarabiając pieniądze i wiążąc koniec z końcem.

5. [+67, -3] Niesamowita wytrwałość ㅋㅋ Widzę ją teraz w zupełnie innym świetle

6. [+62, -4] Zarabiała więcej, niż młodzi biznesmeni w wielkich korporacjach

7. [+56, -3] Wow, naprawdę nie zmarnowała ani chwili swego życia... aż mi głupio, gdy pomyślę, jak mało osiągnęłam do chwili ukończenia 20 lat ㅠㅠ

8. [+50, -3] Jest bardzo niezależna i urocza ㅋㅋㅋ Fighting

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz