piątek, 15 maja 2015

'EXO Next Door' przekroczyło 10 milionów wyświetleń

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (Mydaily via Naver): Zdobywcy rekordów EXO... internetowa drama osiąga 10 milionów wyświetleń

1. [+1,181, -112] Ej ludziska~~ Mówiliście, że nie będziecie tego oglądać, a jednak~?? Cóż, ja też...

2. [+737, -94] Teraz liczy się nawet oglądalność internetowych dram? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+662, -129] W końcu to EXO~!!!!!!!! ㅋㅋㅋ

4. [+531, -93] Można się było tego spodziewać po EXO-L ㅋㅋㅋ

5. [+433, -78] Jest urocza ㅠ.ㅠ ciepło mi się robi na sercu podczas seansu, dlatego to oglądam ㅋㅋㅋ

6. [+94, -26] Jest fajniejsza niż wam się wydaje ㅋㅋㅋ

7. [+80, -15] ㅋㅋㅋ nie jestem fanką EXO, ale gdzieś przemknęła mi ta drama, gdy przeglądałam Naver, więc obejrzałam z nudów. Teraz czekam z niecierpliwością na każdy odcinek ㅋㅋㅋ Jest zabawna ㅋㅋ chyba przez nią polubię ten zespół

8. [+75, -12] Gdy SM ogłosili tę dramę, nie wiedziałam, co takiego planują i wielu ludzi hejtowało ich za sam pomysł ㅋㅋ ale ta drama okazała się przeurocza, z niecierpliwością czekam na nowe odcinki

9. [+78, -17] Oh Sehun okazał się niezłym aktorem ㅋㅋㅋㅋ

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz