sobota, 23 maja 2015

Odcinek 'Happy Together' z Big Bang osiąga najmniejszą oglądalność w historii programu

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Instiz: 'Happy Together 3' osiąga najniższą oglądalność w historii, zabrakło efektu Big Bang

Oglądalność tego odcinka wyniosła 4.6% i jest to najniższy wynik od czasu powstania tego programu w lipcu 2007 roku (t/n: podana w źródle data to dzień wyemitowania pierwszego odcinka trzeciego sezonu; Happy Together jest na antenie od roku 2001).

-

"Ach, ale mi się podobałㅋㅋ"

"Dopiski były żałosne"

"Już od dłuższego czasu nie oglądam tego programu... on jest coraz nudniejszy"

"Hul co za szok... mi się podobał ㅠㅠ"

"A więc tylko fani go oglądali ㅋㅋ"

"Przecież to logiczne, nie? Takie programy oglądają tylko fani"

"Idole zazwyczaj zaliczają niską oglądalność... Mi tam ten odcinek się podobał ㅠㅠ"

-



Artykuł (Newsen via Nate): Odcinek z Big Bang osiąga najmniejszą oglądalność w 14-letniej historii programu 'Happy Together'... Jak to zinterpretować?

1. [+480, -80] Komentarze w poprzednim artykule były zdominowane przez głupie fangirle, które wylewały siódme poty by przekonać ludzi, jaki to ten odcinek był zabawny i niesamowity, ale prawda jest taka, że nikt nie chce oglądać kryminalistów

2. [+432, -59] No cóż, od zażywania marihuany do randkowania z japońską konserwatystką... ich wizerunek spał na samo dno. Zaskakujące jest to, że oni wciąż mają fanów. Przeciętny widz nie zamierza oglądać programów z kimś takim.

3. [+395, -69] Dzieciaki YG nie dają sobie rady w programach rozrywkowych. Nigdy nie widziałam żadnego udanego programu z ich udziałem.

4. [+52, -6] Zaczęłam ich unikać, bo stali się zbyt aroganccy.

5. [+40, -7] Daebak ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ co za porażka ㅋㅋㅋㅋㅋ to będzie ich śledzić do końca ich karier

6. [+36, -6] Przyznaję, że w kwestii muzycznej są mega utalentowani, ale ich życie prywatne jest zbyt pełne brudu...

7. [+30, -3] Taeyang to jedyny członek zespołu, który nie wplątał się w żaden skandal

8. [+27, -5] Nie jestem fanką i nigdy nie zwracałam na nich większej uwagi, ale zauważyłam, że artykuły opisujące ich występy w programach rozrywkowych zawsze brzmią tak samo: #1 Obrażanie Seungri'ego; #2 Prowadzący liżący tyłek GD; #3 Rozmowa o aktorstwie T.O.P; #4 Żarty Daesunga; #5 Żartobliwe obrażanie Yang Hyun Suka

9. [+26, -3] Kto w ogóle chciałby oglądać grupkę kryminalistów szczerzących gęby na ekranie??? ㅋㅋ

10. [+25, -14] Lubię ich muzykę, ale za nimi samymi nie przepadam, dlatego nie oglądałam

11. [+21, -4] Oto dowód na to, że każdy trzeźwo myślący człowiek nie patrzy już na Big Bang przychylnym okiem. Pozytywne komentarze na temat tej grupy pochodzą od pozbawionych moralności fanek. Robią niezłą muzykę, ale to nie wystarczy, by zapomnieć o ich wszystkich grzeszkach. Yoo Seung Jun był znany z niesamowitego wokalu i talentu tanecznego, a publika i tak nie jest dla niego łaskawa.

12. [+18, -3] Ach, serio? Więc chyba nie jestem jedyną osobą, która tego nie oglądała ㅋㅋㅋ

13. [+17, -1] To dowód na to, że tylko fani to oglądali ㅋㅋㅋ Powiedzmy sobie szczerze - co z tego, że ich piosenka jest świetna, skoro w tej grupie są praktycznie same kryminalne śmiecie, których liderem jest randkujący z japońską konserwatystką ćpun? Kto poza fanami oglądałby z nimi jakikolwiek program?

14. [+16, -1] Pamiętam komentarze od ich szurniętych fanek, jaki to ten odcinek był zabawny i daebak...

-
[ Źródło: KPKF, NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz