czwartek, 7 maja 2015

[PANN] Netizens oskarżają V z BTS o wyśmiewanie się z Big Bang

  Brak komentarzy    
Tagi: , ,



Pann: Czemu V śpiewa 'Loser' w ten sposób?

(t/n: drugi gif jest z zeszłego roku, gdzie podczas przemowy dziękczynnej VIXX w Inkigayo, RM robił ów miny do kamery i został oskarżony o brak szacunku wobec zwycięskiego zespołu)

1. [+166, -34] On naprawdę przesadza... Fani Big Bang się wkurzą ㅋㅋㅋㅋ Nie jestem z żadnego fandomu, ale to oczywiste, że ich przedrzeźnia...

2. [+162, -26] Gdy ktoś zachowuje się w ten sposób, gdy mój ulubiony artysta jest w trakcie mowy dziękczynnej, mam ochotę im przywalić

3. [+160, -28] To przesada, i mówię to jako ktoś spoza fandomu ㅋㅋㅋㅋ Powinni być świadom tego, jaki publika ma wobec nic sentyment w związku z sajaegi, więc czego on w ten sposób próbuje dokonać? Serio naśmiewa się z Big Bang?

4. [+72, -6] I to ma być zachowanie juniora, który szanuje swych seniorów? ㅋㅋ Wiem, że juniorzy mają różne sposoby na okazanie szacunku, ale to na pewno nie jest tego przykład ㅋㅋㅋ Patrząc na jego zachowanie ma się wrażenie, że w tym dniu zwycięzcami są Big Bang

5. [+65, -3] I czym to się niby różni od zachowania Hyeri przedrzeźniającej B2ST? Fani bronią ich dokładnie w ten sam sposób, że niby ci juniorzy wielce szanują seniorów.

6. [+65, -3] Jego fani to śmiech na sali ㅋㅋㅋㅋ "To pod wpływem wielkiej ekscytacji" ㅋㅋㅋㅋㅋ Brak jakiegokolwiek szacunku

7. [+61, -5] On serio myśli, że takie zachowanie jest w porządku? Śpiewanie piosenek seniora po pokonaniu innych zespołów w walce o zwycięstwo? I czemu w ogóle śpiewa ją w tak dziwny sposób? Inni idole nie zachowują się w ten sposób wobec seniorów, których szanują. Czy dla niego zdobycie pierwszego miejsca to jakiś żart? Naprawdę nie rozumiem, czemu zachował się w ten sposób.

8. [+42, -4] Gdybym była fanką Big Bang, strasznie bym się wkurzyła

9. [+40, -1] Przez takie zachowanie zupełnie tracę do nich resztki szacunku ㅠㅠㅠ

10. [+34, -3] Czemu ludzie go bronią? Czy tak samo stalibyście za EXID, gdyby po wygraniu śpiewały tę piosenkę w taki sposób? Nie, jestem pewna, że nie. Poza tym BTS na pewno są świadomi podejrzeń o sajaegi, więc on chyba całkiem zwariował, skoro zachowuje się w ten sposób.

-

Pann

1. [+94, -2] Pamiętam, że V często wplątywał się w skandale w związku z zachowaniem. Ostatnio, gdy Bora niemal się popłakała podczas uroczystości dla uczczenia pamięci Ladies' Code, on stał obok niej i śpiewał jakieś durnoty ㅋㅋㅋ (t/n: tu nie jestem pewna, czy chodzi o ten krótki memorial pod koniec Inkigayo, czy może o uroczystość pogrzebową, dlatego tłumaczenie może być niepoprawne)

2. [+94, -2] To jedna z tych chwil, która udowadnia, że czasami milczenie naprawdę jest złotem

3. [+93, -1] Nie jestem w fandomie i mam w nosie osobowość V, ale mając takie dowody uważam, że VIP mają prawo być wściekli. Sama piosenka nazywa się "Loser" (t/n: Przegrany), to już wystarczający powód, by uważać, że on się zwyczajnie naśmiewa.

4. [+38, -0] Taaaa, jestem pewien, że EXID były meeeeega zadowolone z faktu, że BTS śpiewali "Loser" po wygraniu z nimi ㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+30, -0] Jak dla mnie on w oczywisty sposób drwi z Big Bang

6. [+27, -0] Czy on siedzi w jakieś piwnicy bez dostępu do internetu? VIP już i tak są wkurzeni na BTS przez tę całą sprawę z sajaegi

7. [+21, -0] Czuję się niezręcznie, a nawet nie jestem VIP. Trudno mi wyobrazić, co czują fani Big Bang

8. [+18, -1] Starałam się być wyrozumiała, ale serio? To totalny brak szacunku wobec VIP i fanów EXID ㅋㅋㅋㅋ Przestańcie gadać o tym, jak to V ich szanuje jako seniorów. Jak mamy uwierzyć, że szanuje Big Bang, skoro śpiewa 'Loser' po zdobyciu pierwszego miejsca.


-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz