środa, 27 maja 2015

[PANN] Moc makijażu Minah

  Brak komentarzy    
Tagi: ,







Pann: Nie dajcie się zwieść makijażowi

1. [+93, -11] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Różnica jest naprawdę drastyczna... ale Minah tak czy owak ma śliczne rysy twarzy, pomijając oczy, dlatego właśnie mocny makijaż oczu wywołuje tak drastyczną różnicę...

2. [+79, -31] Rany, gdybym był jej chłopakiem, zapewne bym się odkochał na ten widok

3. [+75, -5] Chciałabym, żeby ktoś zrobił mi taki makijaż ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+30, -2] Często widziałam jej naturalną twarz w 'Are You Happy' i ani razu nie pomyślałam, że jest brzydka. Jak dla mnie jej wygląd bez makijażu jest bardziej naturalny i uroczy niż wizerunek sceniczny z pełnym makijażem. Szanuję ją za to, że w tym otoczeniu celebryckim kocha siebie na tyle mocno, by nie iść pod nóż.

5. [+30, -5] Przecież wy zawsze mówicie, że piosenkarza powinno się oceniać tylko po umiejętnościach wokalnych, nie?? Minah jest bardzo dobrą piosenkarką i ponieważ nie możecie jej za to szaklować, czepiacie się jej twarzy? W takim razie niech każdy z was weźmie udział w sesji zdjęciowej w podobnych warunkach bez makijażu i zobaczymy, jakie z was piękności. Nie myślcie, że wszyscy wyglądacie w rzeczywistości tak samo, jak na tych selfie robionych pod odpowiednim kątem.

6. [+25, -5] Jak dla mnie naturalna twarz Minah jest ładniejsza ㅋㅋㅋ Jej skóra przypomina mochi mochi, jest urocza

7. [+23, -0] No cóż, rysy twarzy ma ładne, poza oczami. Uroczy kształt twarzy, świetne ciało, ogromny talent wokalny

8. [+22, -4] Jak dla mnie wygląda na przeciętną dziewczynę, ale wciąż jest ładna. Mimo braku makijażu, wciąż bije z niej ta jej słodkość.



-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz