sobota, 23 maja 2015

Sunggyu zdobywa pierwsze miejsce w Music Core

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (X Sports News via Naver): Kim Sunggyu wygrywa z Big Bang w 'Music Core'... pierwsza wygrana w telewizji publicznej


1. [+4,326, -466] Hul... jak to... daebak

2. [+2,839, -617] Gratuluję!!! Mam nadzieję, że stres cię opuścił! To dobry początek roku dla Infinite! Inspirits fighting!

3. [+2,722, -628] Gratuluję wygranej, Sunggyu oppa ♥♥♥♥ Kocham cię

4. [+2,383, -562] Sunggyu-ya, gratuluję!! Zawsze będę cię wspierać, fighting

5. [+2,248, -548] Gratsy, gratsy ㅠㅠ ♥ Dziękuję za twoją cudowną muzykę ♥♥

6. [+566, -77] Gratulacje od fanki Big Bang#~~

7. [+509, -87] Hul, Kim Sunggyu daebak... Dla mnie to również było wielkie zaskoczenie, ale zobaczcie, jak wielkie stały się oczy oppa ㅋㅋㅋㅋ Mam nadzieję, że od teraz nie będziesz już przytłoczony stresem. Dostrzegasz już to, ile jesteś w stanie osiągnąć?

8. [+422, -57] Wow, gdy ogłosili zwycięzcę, miałam podobny wyraz twarzy, patrzyłam pusto w ekran... doprawdy wow...

9. [+484, -147] Jeżeli ktokolwiek ma jakieś wąty - jego punkty odzwierciedlały zeszłotygodniowe zestawienie rankingu Gaon. Zdobył tam 1 miejsce na liście sprzedaży płyt oraz 3 na liście sprzedaży cyfrowych. To była jego ostatnia szansa na wygraną, więc co wam to przeszkadza? ㅋㅋㅋㅋ

10. [+397, -74] Wow, gratuluję ㅠㅠㅠ Pierwsze miejsce w publicznym programie, szczerze gratuluję, Sunggyu-ya ㅠㅠ

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz