niedziela, 17 maja 2015

Dziennikarz Jo Woo Jong przeprasza za swój komentarz odnośnie wyglądu członków Infinite



Artykuł (Mydaily via Nate): Dziennikarz Jo Woo Jong przeprasza za słowa odnośnie wyglądu członków Infinite: "Źle zinterpretowałem scenariusz"

Podczas wywiadu z Sunggyu i L, Woo Jong powiedział: "Są dziś z nami dwaj członkowie Infinite. Wygląda na to, że zostali wybrani pod względem wyglądu, jako że mamy tu najmniej i najbardziej przystojnego członka zespołu."

Sunggyu nie dał się zbić z tropu i odpowiedział w dowcipnym tonie: "Oczywiście ja jestem tym najbardziej przystojnym, racja?"

Dziennikarz wystosował potem przeprosiny: "Najmniej przystojny jestem oczywiście ja, dobrze o tym wiem... To była część scenariusza, ale raczej nie poradziłem sobie z jego interpretacją. Sam jestem fanem Infinite i szczerze ich kocham, więc przepraszam jeszcze raz."

-

1. [+309, -46] Czemu ludzie robią z tego jakiś skandal? ㅋㅋ Fangirle Infinite, takim zachowaniem jedynie pogarszacie sytuacje, wiecie o tym? ㅋㅋ

2. [+288, -15] On zwyczajnie mówi, "Tak było w scenariuszu, nie czepiajcie się mnie"

3. [+270, -37] I po co robić problem z niczego. Piękny przykład nadgorliwości fanek ㅋㅋㅋ

4. [+26, -13] Mam dosyć fangirlów, Infinite pewnie też już. Sunggyu poradził sobie świetnie z tą sytuacją, ale fangirle robią z tego problem i rzucają się na każdego, kto śmie choćby opuszkiem palca trącić ich oppa. Niezależnie od tego, co ich oppa zrobią, nawet jeśli są ćpunami, fangirle będą ich bronić do samego końca - a wystarczy, by jakaś artystka pokazała kawałeczek ciała i już staje się narodową ku*wą ㅋㅋㅋ

5. [+25, -11] Szczerze, na filmiku ta sytuacja wygląda o wiele gorzej, zwłaszcza reakcja Park Eun Young. Ona nie rozumie, że Sunggyu zmusza się do wyśmiania tej sytuacji, i wciąż z niego drwi,

6. [+23, -14] Głupie fangirle myślą, że ten dziennikarz jest nikim tylko dlatego, że występuje w programie rozrywkowym i że mogą o nim gadać co im się żywnie podoba. To znany koreański dziennikarz... kogo obchodzi ten nugu zespół Infinite? Spie*dalajcie, psychofanki!

7. [+22, -10] Głupie fangirle nie znają się na żartach

8. [+19, -9] To część scenariusza, więc po co robić z tego kontrowersję. Jo Woo Jong nie zrobił nic złego.

9. [+17, -7] Przecież to nic wielkiego

10. [+12, -15] Jo Woo Jong-ssi, lepiej nie zadzieraj z idolami. Nawet Korea Północna boi się zadzierać z Koreą Południową tylko dlatego, że boją się szalonych fanek.

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz