środa, 27 maja 2015

Dal Shabet kończą promocję 'Joker'

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (X Sports News via Naver): Dal Shabet kończą promocję 'Joker'. "Po podniesieniu się z upadku, nasze dziewczyny odzyskały wiarę w siebie"

1. [+1,001, -17] Dal Shabet i Rainbow nigdy nie mogą odnieść sukcesu

2. [+652, -19] Szkoda mi ich, bo niezależnie od tego, jak ciężko pracują, i tak nic nie osiągają...

3. [+582, -21] ????????????

4. [+575, -19] I po co sięgały po seksowny koncept? ㅠㅠ Wolałam ich debiutancki wizerunek

5. [+485, -25] ㅋㅋ Zerowa rozpoznawalność...

6. [+93, -4] Nawet nie wiedziałam, że wydały nowy materiał, ani razu nie widziałam ich utworu w rankingach sprzedaży cyfrowej. Jakim cudem więc wspięły się na szczyt rankingu wyszukiwań...?

7. [+82, -3] Cóż, pewni artyści nigdy nie zdobędą popularności

8. [+76, -4] Podobała mi się ich piosenka 'Supa Dupa Diva', mocno się wkręcała

9. [+85, -13] Zagrywka medialna ㅋㅋ Nie wiem, czy Dal Shabet to przeczytają, ale zamiast sięgać po tandetne koncepty, z których korzystają wszyscy, powinny zmienić swój wizerunek na taki, który ludzie będą kojarzyć tylko z nimi

10. [+61, -5] Niepotrzebnie wydały nową piosenkę w tym samym czasie co EXID, przecież od razu były skazane na porażkę

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz