piątek, 1 maja 2015

Solji (EXID) rozmawia na temat fancamów skupiających się na jej ciele

  Brak komentarzy    
Tagi: ,


Artykuł (jTBC via Naver): Solji z EXID: "Mój brat był wściekły, gdy zobaczył fancamy skupiające się tylko na konkretnych częściach mojego ciała"

"Są pewne fancamy, które skupiają się tylko na konkretnych częściach mojego ciała. Pamiętam taki jeden fancam, który pokazywał głównie moją klatkę piersiową i mój brat strasznie się wściekł, pytał cały czas, kto opublikował coś takiego. Nie uważałam tego za problem, bo wiem, że to część mojej pracy, ale rozumiem, że dla mojej rodziny jest to wstydliwa sprawa."

-

1. [+319, -21] Ona rozumie, że to część jej pracy i dla niej to normalne, ale jest też świadoma tego, że jej rodzina nie jest zadowolona z takiego obrotu spraw i że dla nich to wstydliwe. Wcale nie obsmarowuje tu osób kręcących fancamy, po prostu czuje się niezręcznie, gdy ludzie kamerują tylko konkretne części jej ciała.

2. [+270, -36] Jej męskich fanów też to wkurza!! Niektóre fancamy wyglądają jak kręcone przez zboczeńców, to powinna być zbrodnia...

3. [+175, -14] Podoba mi się to, że ciężko pracuje i rozumie, z czym wiąże się jej praca. Lubię taniec do 'Ah Yeah', więc mam nadzieję, że nie będzie zwracać uwagi na negatywne komentarze.

4. [+137, -13] Czekam na więcej piosenek od Solji~~ ^^

5. [+53, -6] Ona mówi jedynie, że jej wszystko jedno, ale nie chciałaby, aby jej rodzina widziała tego typu fancamy

-

Artykuł: Nate

1. [+127, -15] Rozumiem, czemu jej brat jest wkurzony, gdy ktoś robi takie rzeczy jego młodszemu rodzeństwu

2. [+108, -12] Jak dla mnie starzy faceci latający za idolami z kamerami DSLR są żałośni

3. [+83, -5] W takim razie rodziny Hyuny i Hyosung muszą już przechodzić załamanie nerwowe

4. [+20, -21] A kto ci kazał latać w takich ciuchach?

5. [+20, -12] Uważam, że powinna być świadoma tego, że to część jej pracy, jeżeli chce żyć z popularności dawanej przez publikę.

6. [+19, -13] Przecież ona specjalnie ubiera takie ciuchy na rzecz tego typu fancamów, nie?

7. [+10, -2] Czy ona nie rozumie, że to właśnie dzięki takim fancamom jej grupa zyskała popularność?

8. [+9, -0] Tego typu filmikom zawdzięcza popularność, to część jej pracy. Jak dla mnie to hipokryzja. Czemu mówi takie rzeczy, skoro to jedyny powód ich ogromnej popularności?


-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz