czwartek, 7 maja 2015

Leeteuk wspiera BoA poprzez Kakao Talk




Artykuł (Newsen via Nate): Leeteuk ujawnia rozmowę z BoA na Kakao Talk, 'Podczas seansu me serce biło jak szalone' 

Leeteuk: Przeurocze~
Ale wolałbym więcej widzieć piękną twarzyczkę BoA-nim
Widziałem ją tylko poprzez odbicie w lustrze~

BoA: ㅋㅋ Ja i tak świetnie się bawiłam na planie

Leeteuk: Chcę jeszcze więcej~ (napisane z błędem)
Podczas seansu me serce biło jak szalone

BoA: ㅋㅋㅋ Śliczne, prawda!? Słuchaj tego codziennie

-

1. [+574, -22] Nie wydaje mi się, żeby byli ze sobą blisko

2. [+483, -19] BoA nie lubi Leeteuka, nie? Pamiętam ich wzajemne dissy

3. [+377, -40] ㅋㅋㅋ Źle napisał "Chcę jeszcze więcej"ㅋㅋ

4. [+68, -0] "ㅋㅋ Ja i tak świetnie się bawiłam na planie" <--- wydaje mi się, że ona nie ma ochoty z nim rozmawiać

5. [+68, -3] On serio zrobił screeny i wrzucił to na neta? Aż mam ciarki

6. [+68, -4] Kobiety nie lubią, gdy faceci, z którymi nie są blisko, używają wobec nich takich tekstów, nie? ㅋㅋ Nawet mnie irytuje ta rozmowa

7. [+67, -2] BoA sprawia wrażenie, jakby chciała zakończyć tę konwersację, podczas gdy Leeteuk ciągnie ją na siłę ㅋㅋㅋㅋ

8. [+46, -2] Widać barierę, którą BoA próbuje stworzyć między nimi ㅋㅋㅋㅋ

9. [+32, -3] Po co ujawniać taką rozmowę na Kakao Talk? ㅋㅋ

10. [+30, -2] Wydaje mi się, że między nimi jest niezręcznie. Leeteuk sprawia wrażenie juniora, który jedynie z szacunku okazuje wsparcie seniorowi.


-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz