środa, 27 maja 2015

Jo Kwon ujawnia, że jest w związku

  Brak komentarzy    
Tagi: 


Artykuł (X Sports News via Naver): Jo Kwon: "Jestem obecnie w związku z osobą, wobec której żywię szczere uczucia" 

1. [+1,940, -38] Hul, naprawdę? Życzę udanego związku...

2. [+1,341, -37] Hul??? Ciekawe, czy to ktoś spoza branży

3. [+1,241, -60] Nie pozwoliłabym odejść Jo Kwonowi "nawet po śmierci" (t/n: Tekst piosenki 2AM)

4. [+1,555, -631] Głównie pytanie brzmi: to chłopak czy dziewczyna?

5. [+226, -87] ...Czemu mam wrażenie, że jego wybrankiem jest chłopak;

6. [+127, -5] Czemu ludzie nie są w stanie uwierzyć, że był singlem do 27 roku życia? Ja mam 29 lat i wciąż jestem singlem ㅜㅜ

7. [+168, -79] Jestem gejem i zazwyczaj łatwo mi zgadnąć, czy facet jest gejem czy nie tylko na podstawie jego zachowania i aparycji - i jak dla mnie Jo Kwon jest po prostu zniewieściały. Nie jest gejem. Są pewne znaki, które rozpoznajemy ㅋㅋㅋ

8. [+76, -5] Hul daebak, wygląda na to, że większość idoli drugiej generacji jest obecnie zajęta randkowaniem

-

Artykuł: Nate

1. [+191, -18] A może ma dziewczynę? Czemu wszyscy od razu krzyczą, że jest gejem, tak bez żadnych dowodów?

2. [+96, -90] Zapewne ma faceta

3. [+91, -8] Cóż, ma 27 lat, to odpowiedni wiek na związek...

4. [+58, -53] Nigdzie nie powiedział, że to kobieta

5. [+24, -5] Ta sekcja komentarzy to istne wariatkowo ㅡㅡ

6. [+15, -4] Kogo obchodzi to, czy ma chłopaka czy dziewczynę, to jego życie

7. [+12, -3] Czemu pod każdym artykułem z Jo Kwonem jest masa komentarzy o jego orientacji? Macie jakieś dowody na to, że jest gejem?

8. [+10, -4] Najlepsze komentarze w tym wątku to jakaś masakra ㅡㅡ Na podstawie jakichś kilku miałkich podejrzeń rzucają mu w twarz oskarżenia o homoseksualizm. Jeżeli nie macie dowodów, nie roznoście głupich plotek.

-
[ Źródło: NB ]

0 komentarze:

Prześlij komentarz